Avon gifts

14.4.16


Ćao drage moje! Danas ću vam pokazati proizvode koje sam dobila od Avona i recenzije istih.



Avon kupka French Lilac kupka za kupanje, u kojoj dođe 500 ml proizvoda. Pakovanje je jako neobično i odlično izgleda. Što se tiče same kupke meni je odlična, guste i  gelaste strukture, a cijena joj je jako pristupačna. U katalogu 06/2016 cijena joj je 5,50 KM, dok je regularna 9,00 KM. Ono što mi se nije svidjelo je što se brzo izgubi miris ove kupke.



Avon set za manikir u kojem dođe: makazice, turpija, dodatak za kožicu oko noktiju, potiskivač kožice oko noktiju i noktarica. Moram da priznam da sam se ovome jako obradovala. Pakovanje je presavšeno, jako je malo sve što je potrebno je na jednom mjestu a veoma praktično za putovanja. Otvara se pritiskom na dugme. Ono što mi se posebno sviđa jeste dezen turpije koji je identičan dezenu pakovanja ove kutijice koja je od mekane imitacije kože. Što se mene tiče ja nokte siječem makazicama, noktaricu nikad ne upotrebljavam, nju sam proslijedila sestri. Makaze koje sam koristila sam odma odbacila jer su ove precizne, tanke, sastavljaju se vrhovi do kraja ma jednom riječju s-a-v-r-š-e-n-e. Ako ste u potrazi za makazicama, imate sve moje preporuke. Cijena ovog seta za manikir u katalogu 06/2016 je 13,50 KM dok je regularna cijena 18,00 KM.





Ogrlica medaljon sa tri zamjenjiva ukrasa ste mogli da vidite u mom prethodnom postu kako izgleda ovdje. Međutim ono što niste znali jeste da uz njega dođu tri kuglice različitih boja. Ja sam je nosila sa bijelom i svijetlo roza. Možete staviti jednu ili dvije kuglice, toliko ih može stati ili da ne stavite nijednu. Cijena ove ogrlice u katalogu 06/2016 je 24,90 KM, dok je regularna cijena 29,00 KM. Kako se vama sviđa? I da li ste isprobali neke od Avonovih proizvoda iz kataloga 06/2016?

PR proizvodi

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe