Balea more blond spray

18.2.16


Mnoge od vas me često pitate da li se farbam? Ne farbam se i nisam se nikada farbala. Tajna moje prirodne plave boje kose u ljetnom periodu jeste limun:) Kada se izlažem suncu, nacijedim limuna na kosu, on je pomalo isuši, ali u kombinaciji sa slanom vodom meni lično ne pravi veliku štetu. Vrhunac moje plave boje kose ste mogli vidjeti u OVOM postu. Međutim u zimskom periodu godine, zbog nedostatka sunca moja kosa počinje da tamni, tjeme najviše. Prije par godina koristila sam sprej za posvjetljivanje kose koji sam kupila od drugarice, ona ga je naručila preko interneta, i nije joj davao nikakav efekat jer joj je kosa farbana. Meni je odmah nakon prvog korištenja posvijetlio kosu. Kada sam ga koristila nakon svakog pranja kosa mi je bila previše sjajna i previše žuta za moj ukus, pa sam ga koristila samo jednom u par mjeseci kada vidim da mi kosa pri tjemenu tamni. Miris tog spreja je bio jako ružan, uvijek se osjetio bez obzira što stavim parfem ili neki mirišljavi proizvod na kosu i to me jako nerviralo. Taj sprej (koji sam zaboravila kako se zove jer nije na engleskom jeziku) je koštao 17 KM. Kada sam vidjela da je u DM prodavnice došao ovaj Balea More Blonde sprej za kosu i da košta samo 6-7 KM odmah sam ga kupila da ga isprobam.



Balea more blond sprej je isključivo namjenjen za posvjetljivanje prirodne ili obojene plave kose. Slikala sam vam upustvo za upotrebu, u slučaju da vas zanima. Sprej koristim jednom u par mjeseci kada primjetim da mi je kosa počela tamniti, isključivo zimi. Ono što se meni sviđa kod ovog proizvoda jeste miris, ne osjeti se uopšte koliko sam očekivala da će se osjetiti, i naravno pristupačna cijena.
Sastavila sam vam slike sa nedavnih postova na blogu, razlika nakon samo jednog korištenja ovog spreja. Ono što je bitnije a ne vidite na ovim slikama jeste nevjerovatan sjaj koji dadne kosi. :)


Da li ste isprobale ovaj sprej ili neki drugi proizvod za posvjetljivanje kose i kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

23 komentari

  1. Anonimno20:32

    Moram ovo predloziti plavusama u mom zivotu! Djeluje mi kao korisna stvarcica, ako nista za posebne prilike :)

    OdgovoriIzbriši
  2. S merakom sam procitala recenziju. Meni je fakat zao sto mi ne odgovara kosi. :D :) ali eto, zadovoljila sam se regeneratorom. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja imam prirodno smedju kosu, onako srednje. Ovo sam koristila neko vrijeme proslo ljeto i postepeno sam dosla do plave kose. Tako da ono sto pise da je iskljucivo za plavuse, u mom slucaju nije bilo bas tacno :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Anonimno00:31

    Koristan post za plavusice:-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlicna recenzija, moracu da ga isprobam :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican sprej, ja sam ga koristila da osvetlim doljni deo kose i uspela sam, odlican efekat i pristupacna cena :)


    http://fashionconfessions.blogspot.mk/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super drago mi je :)))

      Izbriši
    2. Ja samo da pitam jesu li rezultati odmah nakon sprejanja ili nakon nekog vremena? Hvala

      Izbriši
    3. Kao sto sam napisala u postu, rezultat nakon samo jednog koristenja na moju nikada farbanu kosu. Hvala na citanju :)

      Izbriši
  7. E vala bih svoju kosu mogla posvijetliti ovim cudom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probaj, eto ja sam stavila primjer kad mi je najtamnija zimi i kakva bude nakon samo jednog koristenja :) Javi utiske :)

      Izbriši
    2. Bas ga razmisljam iskoristiti, a imam ga par mjeseci, nisam ga otpakirala. Jedina stvar koja me koci je peroksid koji je stetan i milijun klorida u sastojcima. Inace, preferiram sve prirodno.

      Izbriši
  8. E vala bih svoju kosu mogla posvijetliti ovim cudom :D

    OdgovoriIzbriši
  9. I ja sam ga kupila. Poslije jedne upotrebe primjetila sam razliku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pazi samo da ne pretjeras, ja sam koristila jednom mjesecno.

      Izbriši
  10. Dali bi djelovalo na "friško " blajhane pramenove ????? Imam osjećaj da sam si oksidirala a ja bih takoooo bila malo plavušica 🤷

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Iskreno mislim da ne bi djelovalo, da bi bili previse zuti ili ne bi bilo efekta nikakvog. Najbolje djeluje na nefarbanu kosu, ja sam licno ovaj sprej prestala koristiti jer mi se dosta isusila od spreja.

      Izbriši

Subscribe