Eminy parfemi

6.12.14


Kao što su neki upoznati, bavim se prodajom EMINY parfema.
EMINY parfemi na našem tržištu prisutni su već pet godina. Proizvode se u BiH, a komponente su iz širom svijeta. Naši ciljevi usmeravaju nas u pravcu dostizanja što većeg kvaliteta, a sve to zbog naših korisnika. EMINY program vam nudi parfeme visokog kvaliteta, proizvedene u svjetskim centrima mode i centrima proizvodnje parfema najpoznatijih svjetskih proizvođača. Parfemi se proizvode u skladu sa ISO standardima, a za to posedujemo sertifikate ISO 9001-2008 i DIN EN ISO 22716-2007. Nudimo vam parfeme u pakovanjima od 11ml, 15ml, 30ml i 50ml, koji svakodnevno obraduju i izmame osmijeh mnogim korisnicima naših proizvoda. Paleta mirisnih nota koje smo u mogućnosti da vam ponudimo sadrži preko 150 različitih tipova parfema za žene i muškarce. Garantujemo vam kvalitet i uvereni smo da ćete biti zadovoljni našim proizvodima.


Prošle sedmice smo bili na seminaru o EMINY parfemima, naučili smo mnogo toga, podjelili svoja iskustva,  radili ankete, dobili smo poklone, i naravno odlično se zabavili :)
Svi koji žele da postanu dio našeg tima, koji žele naručiti parfem i koji imaju bilo kakva pitanja o EMINY parfemima, mogu se javiti na moj facebook profil.










Što se poklona tiče, dobila sam ZOE ZOE maramu i gumicu za punđu:)
Maramu ćete imati priliku vidjeti u slijedećim postovima, a što se tiče gumice za punđu, jednu ovakvu već imam, kupljenu kod kineza, međutim nikad mi nije dobro držala kosu (jer je moja kosa gusta), i nikad nije mogla punđu lijepo oblikovat, dok ZOE ZOE gumica napravi fenomenalnu punđu, gumica je sva čvrsta, ne rastegne punđu kao ona od kineza, lijep oblik napravi i jako je kvalitetna:)


You Might Also Like

6 komentari

  1. Nominovala sam te u Liebster award tag, pogledaj o čemu se radi http://maricorner.blogspot.com/2014/12/liebster-award-tag.html .. :-)*

    OdgovoriIzbriši
  2. Nominovala sam te za Liebster avard TAG, sve što treba da uradiš je da odgovoriš na pitanja i nominuješ nekoga. Nadam se da ćeš uraditi. :-)
    http://petrascorner7.blogspot.com/2014/12/liebster-avard-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ti je blog,samo bih da redovnije postuješ,inače baš je super. :D
    http://sarabeautymix.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno, nemam bas puno vremena ali trudim se:)

      Izbriši
  4. Cini se kao zanimljiv susret! Nisam jos cula za te parfeme, ali drago mi je da si nam ih predstavila na blogu!
    Hvala ti sto pratis moj blog, i ja sam sada zapratila tvoj i nadam se da cemo biti u kontaktu!
    Pusa iz Italije,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dostupni su samo u BiH, Hrvatskoj i Srbiji:) Naravno, hvala tebi :*

      Izbriši

Subscribe