E.l.f. cosmetics

22.10.20



E.l.f. kozmetiku sam otkrila još 2011-te kada sam ozbiljno počela da pratim blogerke i youtuberke. Kod Carli Bybel na youtube kanalu sam vidjela da preporučuje četkice za šminkanje i paletu koja je bila izuzetno povoljna. Ja sam naručila ogromnu paletu od 100 nijansi i par četkica za šminkanje.
Vremenom sam shvatila da mi toliko nijansi nije potrebno jer uvijek koristim iste nijanse, ali naravno tada sam još uvijek istraživala sebe i tražila šta mi se sviđa, šta mi odgovara, a šta ne. Četkice još uvijek koristim i odlične su mi! Iako je prošlo toliko godina, one izgledaju kao nove, a koristim ih svaki dan.
Kada sam tek došla u Ameriku željela sam da isprobam neke kreme i proizvode za lice, a da nisu mnogo skupi. Tada sam u Walmartu ugledala stalak sa e.l.f kozmetikom i uzela par proizvoda.
Svi e.l.f. proizvodi za njegu kože ne sadrže parabene, sulfate i ftalate.




E.l.f. nourishing night cream - ova hranjiva noćna krema savršena je formula za njegu kože. Umirujuća krema ispunjena hidratantnim sastojcima za kožu, jojobom, aloe, krastavac i shea maslac.
Kako se koristi?
Umasirajte malu količinu kreme po licu i vratu. Koristite nakon noćnog čišćenja lica.
Cijena 12$.






E.l.f. hydrating serum - dizajniran da pomogne u jačanju kože, ovaj Elf hidratantni serum zadržava vlagu. Formula pomaže u smirivanju i zaštiti kože jojobom, alojom i vitaminom E, grožđem i shea maslacem. Veganski je proizvod.
Kako se koristi?
Ispumpajte malu količinu i lagano masirajte lice i vrat dok se ne upije u kožu. Koristite svakodnevno ujutro i navečer nakon čiščenja lica.
Cijena 12$.





E.l.f. hydrating bubble mask - gelasta tekstura koja se pretvara u masku sa mjehurićima! Magični mjehurići pomješani sa moćima razjašavanja ugljena nježno uklanjaju prljavštinu i ulje sa lica.
Kako se koristi?
Pritisnite bočne strane dole da izađe proizvod i nanesite tanak sloj na malo vlažnu kožu. Ostavite masku 5 do 10 minuta dok se mjehurići ne počnu rasipati. Vrhovima prstiju masirajte lice i isperite masku toplom vodom. Zatim osušite lice (ja koristim jednokratne maramice da osušim lice, prije sam koristila peškir dok nisam shvatila da je pun bakterija i da mi izaziva akne).
Preporučuje se nanošenje maske 3 puta sedmično.
Cijena 14$.







Na posljednjoj slici su proizvodi koje sam koristila u određenom periodu dok sam bila u Americi.

Sve fotografije s ovog posta su napravljene dok sam bila u izolaciji na brodu (91 dan).

Javite mi da li ste probale neke od e.l.f. proizvoda i kako vam se sviđaju?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe