Avon True Perfectly Matte RED ruž za usne

31.5.19


Avon True Perfectly Matte RED ruževi za usne su novitet u katalogu, izdvajaju se svojom 100% mat bojom, s baršunastom formulom koja hidratizira i ne isušuje usne. Dugotrajna i potpuna pokrivnost, mekoća mat boje na usnama i savršena crvena su sve što je potrebno jednoj ženi!



Prekrasnih 9 nijansi novih RED Perfectly Matte ruževa za usne osmišljeno je za svaku ženu, svaki podton kože. Za hladni, neutralni i topli podton kože.
Crveni ruž je klasik i svakoj ženi pristaje samo je potrebno odabrati pravu nijansu!



Cijena Avon True Perfectly Matte RED ruževa je 6,50 KM.



Ja sam dobila da isprobam tri nijanse, Ruby Kiss koja je iz hladnog tona, i iz neutralnog tona: Everyday Red i Truest Red.



Ja sam svoju nijansu pronašla definitivno, to je Everyday Red iz neutralnog tona!




Na fotografijama nijanse su dosta svijetle zbog jake svjetlosti, ali uživo su dosta pigmentovane!








Moram da priznam da sam duže vrijeme bila u potrazi za savršenim crvenim ružem, jer mi se većina u unutrašnjem dijelu usana obriše odma dok pijem neko piće, međutim to nije slučaj sa ovim ruževima! Baš su dugotrajni i ravnomjerno se brišu, a kada ih popravim (nanesem još jedan sloj), kremasti su, nisu previše suhi, nisu previše teški da prave mrvice na usnama.



Pored ruževa, u paketu su mi još došli lakovi za nokte i krema za sunčanje.



Avon Anew Solar Advance Ultra Matte AntiAging krema za lice - štiti kožu od štetnih UVA/UVB zraka, njeguje ćelije oštećene suncem, sprječava privremeno starenje kože.



Jedva čekam da nam dođu sunčani dani da isprobam ovu kremu! Ja ljeti uvijek na licu koristim SPF 50, da lice ne bi starilo i da sunce ne bi ostavilo trajne posljedice na mom licu. Ono što mi se posebno sviđa kod ove kreme je što obećava matt izgled, bez sjaja kože. Cijena 11,90 KM.




Avon Pro Colour - još jedan novitet od Avona, 3 u 1 baza + boja + završni lak.
Dugotrajna boja i sjaj, potpuno prekrivanje u samo jednom sloju, a ja spremna za samo 60 sekundi!!
Kod ovih lakova sviđa mi se debela četkica koja ima više od 500 čekinja, a oblik savršeno pristaje svakom noktu. Cijena ovih lakova je 4,90 KM.



Nijanse: Wine on Time, Lightening Red, Rushing Colar, Steel in a Pinch i Chop Chop Cream.

Da li ste probale neke od ovih proizvoda i kako vam se sviđaju?

PR proizvodi.

You Might Also Like

2 komentari

  1. Odlična recenzija! Imala sam priliku da isprobam AVON ruževe i iskreno, dosta su pristupačni, apored toga su stvarno odlični! :)

    anastasjastyles.blogspot.ba <-------- novi post je na blogu

    OdgovoriIzbriši

Subscribe