Fresh Farmacy Lush

25.8.17


Koliko sam se zaljubila u Lush proizvode mogli ste da vidite na mom instagram profilu gdje sam objavila sliku sa Lush proizvodima koje sam do sada probala. Postala sam prava Lushoholičarka!! Nedavno sam bila u BBI Centru u Sarajevu i po prvi put u Lush prodavnici, jer u Tuzlu dolaze samo na par dana gdje postave mali štand sa Lush proizvodima. Prije svega kada prilazite Lushu mirisi vas opoje, zatim koliko su ljubazne i uslužne djevojke koje rade u Lushu, mogu reći samo "svaka čast"!! Isprobala sam razne proizvode, uradile su mi piling na ruci pod mlazom vode, mazala se losionima, zaista iskreno uživala! Dobila sam razne testere da isprobam i sa punom kesom i velikim osmijehom na licu krenula kući. Ne znam da li je do Lusha ali mene zaista napune pozitivnom energijom! Ahh mogla bih o tome pisati još, ali da pređem na proizvod koji sam kupila :)




Šta kaže Lush?

Za lice čisto poput apoteke
Isprobali ste sve da umirite vašu osjetljivu, aknama osutu ili napaćenu kožu, a niste isprobali Fresh Farmacy? Toplo vam preporučamo upravo to. Ne zato što radimo u Lushu i pišemo o tim divnim proizvodima, već zato što znamo da vas omekšavajuća i balansirajuća mješavina kamilice, lavande, čajevca i apsoluta ruže neće razočarati. Divni ljudi iz izumiteljskog tima stavili su u Fresh Farmacy još i kalamin koji smiruje upalne procese te glicerin koji omekšava kožu i vraća joj vlagu. Djelovanje potonja dva sastojka će vas sigurno oduševiti.


Šta kažem ja?

Možda je suvišno da kažem da miris nije razočarao, mislim, zar postoji Lush proizvod koji nema neodoljiv miris? Kada donesem kući vrečicu iz Lusha soba mi se uzmiriše! Fresh Farmasy sapun ima oblik cvijeta, oni ih režu na latice, ali izgleda pomalo čudno. Zato ih pakuju u ove divne šarene papire (naravno reciklirane). Koristim ga tako što pokvasim lice, a suhom rukom uzmem sapun (da ne bi klizio) kružnim pokretima nanosim na čitavo lice i vrat, a kada dođe u dodir sa očima ne izaziva iritacije. Sapun čisti svu prljavštinu sa lica, savršen je za nas sa masnom kožom lica jer je pomalo isušuje i nakon korištenja koža ostaje zategnuta. Lice mi se dosta pročistilo, što potvrđuje i moja kozmetičarka i definitivno smanjuje upalne procese. Sapun ne bih preporučila djevojkama sa suhom kožom nikako.



Cijena Lush Fresh Farmacy sapuna je 13,00 KM za 100 grama proizvoda. Možete poručiti OVDJE. Za one koji dolaze u Tuzlu, štand sa Lush proizvodima bude u Bingo City Centru, tačan datum objavim na mom instagram profilu @asja_m i facebook stranici OVDJE. Da li ste koristili ovaj ili neke od Lush proizvoda i kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe