Farmasi tuš za oči sa tvrdom četkicom

12.8.17


Primjetila sam da vas dosta nikad nije čulo za Farmasi brend, to je Turski brend i bavi se kataloškom prodajom poput Avon-a, Oriflame-a itd. Kada su se pojavili na našem tržištu, ja sam naručila ovaj tuš sa tvrdom četkicom da probam, jer u to vrijeme mi nijedan tuš nije odgovarao i od tada ga ne mjenjam! Koristila sam bijelo pakovanje Golden Rose tuša sa tvrdom četkicom koji je bio savršen, međutim nigdje više ga nisam uspjela pronaći. Probala sam razne tuševe sa tvrdom četkicom, ali nijedan mi nije odgovarao. 

Ovaj tuš ostavlja intenzivno crnu boju, dovoljno je jako malo proizvoda i jako je precizan. Ja nisam stručna u nanošenju tuša, jedino ga mogu precizno nanijeti ukoliko je tuš sa tvrdom četkicom. Ono što mi se posebno sviđa je što se ne briše, ne ostavlja providan trag kao većina njih koje sam probala. Ne briše se, u ovo sam se 100% uvjerila! Nakon posla od 12 sati, svu sam šminku generalno morala da popravim, osim tuša, on se nije pomjerio!  Cijena ovog Farmasi tuša sa tvrdom četkicom je oko 5 KM za 5 grama proizvoda. Savjet: ukoliko vam se tuš brzo osuši, ubacite u njeg malo kapi za oči ili tečnost za sočiva, tuš bude kao nov, a ne ostavlja providan trag!:)






Koje vi tuševe za oči koristite? Da li ste probali ovaj i kako vam se sviđa?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe