Provo Catrice Limited Edition

21.7.17


Spajanje donjeg rublja i ulične mode koja se trenutno može vidjeti na međunarodnim modnim pistama inspiracija je za novu CATRICE Limitiranu Kolekciju "
ProvoCATRICE" koje će biti dostupna na prodajnim mjestima cm-cosmetic marketa krajem jula i tokom augusta 2017.godine.
Imala sam priliku da isprobam mirisni puder za tijelo, rumenilo, paletu sjena, prah za volumen trepavica i puderasti aplikator za usne. Pa da krenemo :)


Prah za volumen trepavica
Uživam da isprobavam novitete i proizvode koje nikada nisam koristila, a to je ovaj prah za volumen trepavica. Riječ je o aplikatoru sa bijelim mikro finim puderastim česticama koje pojačavaju gustoću trepavica. Jednostavno se primjenjuje, ja prvo uvijem trepavice uvijačem, nanesem maskaru na trepavice, zatim na vrh maskare prah, zatim se dodaje još jedan sloj maskare koji daje odličan efekat i trepavice izgledaju veće i gušče! Otkako sam počela da koristim ovaj prah prestala sam da koristim tuš za oči jer su mi trepavice baš izražene, a s tušem se maskara toliko i ne primjeti. Smatram da bi ga svaka djevojka trebala isprobati i uvjeriti se i sama! Cijena ovog proizvoda je 8,35 KM.




Cusion puder za usne
Puder dolazi u dvije nijanse Raspberry Belle i Berry Bow. Prva je više roza dok je druga pomalo zagastija nijansa koja vuče na ljubičastu. Moram da priznam da nisam znala kako se koristi ovaj proizvod, sastav se nalazi u poklopcu kojeg nekoliko puta trebate pritisnuti na aplikator. Boje su divne, ove nijanse pristaju svim tonovima kože, finiš je mat i puderast. Ono što mi se ne dopada je što ja lijepo ne mogu icrtati usne s njim, smatram da bi više odgovarao djevojkama s punijim usnama. Cijena je 10,35 KM.




Mirisni puder za tijelo
Fino usitnjeni providni puder za tijelo ugodnog je mirisa i suptilog i svjetlucavog završetka. Dolazi u lijepom, luksuznom providnom pakovanju sa tamnocrvenim poklopcem. Zbog transparentne teksture ovaj puder je pogodan za sve tipove kože. Svjetlucavi završetak izgleda fantastično ako naglašavate ramenu kost, ramena ili dekolte. Izgleda fenomenalno na preplanuloj koži, moram da napomenem da djevojke koje nemaju izraženu ramenu kost, sa ovim puderom će je imati i izgledat će mršavije! Probala sam ga koristiti i na licu, kao hajlajter, puder za setovanje, ali mi se nije dopao u tu svrhu. Cijena pudera je 10,35 KM.





Gradation rumenilo
Dolazi u dvije nijanse Raspberry Belle i Berry Bow. Ja sam ispobala prvo, Raspberry Belle, koje je malo svjetlije. Catrice kao da je znao da sam u manjku sa rumenilima, baš u trenutku kada mi je trebala ovakva nijansa poslali su mi je. Rumenilo se sastoji od svijetlih, svjetlucavih tonova i tamnije mat nijanse koja se stapaju zajedno u prekrasnoj gradaciji boja. Dolazi u lijepoj bijeloj kutijici, sa zlatnim natpisom i lako se otvara. Vrlo je pigmentirano i ne treba mnogo proizvoda da se dobije željeni efekat.  Cijena rumenila je 8,35 KM.






Paleta sjenila za oči
Dva shimmering i dva mat sjenila za oči u modernim nijansama svilenkasto-puderaste teksture kao i odgovarajući tuš za oči oxblood crvene nijanse. Paleta dolazi u tamnocrvenom pakovanju koja je uz bijelu, zaštitni znak čitave limitirane kolekcije, pakovanje je idealne veličine jer se može nositi na putovanje. Sjenila se lijepo blendaju i ne truse se, međutim nisu dovoljno pigmentovana za jači look, ali je odlična za dnevni make up. Jedina jača nijansa je u sredini, koju koristim i za večernji make up look. Cijena palete je 10,35 KM.





Pišite mi da li vas je neki proizvod zainteresovao i kako vam se sviđa nova limitirana kolekcija ProvoCatrice?

PR proizvodi


You Might Also Like

1 komentari

  1. I love those eye shadows!

    Also, don’t forget to enter my Born Pretty Store giveaway. Enter Here!!!

    OdgovoriIzbriši

Subscribe