Lush Tea Tree Water

11.7.17


Za one koji nisu upoznati o Lush proizvodima, oni proizvode proizvode napravljene isključivo od svježeg organskog voća i povrća, najkvalitetnijih eteričnih ulja i sigurnih sintetičkih dodataka. Nabavljaju sastojke isključivo od onih firmi koje svoje proizvode ne testiraju na životinjama, sami smišljaju proizvode i mirise, ručno ih rade od svježih vegeterijanskih sastojaka bez ili sa minimalnom količinom konzervansa i ambalaže i navode ko, kada i od čega ih je napravio.


Šta kaže Lush?
Biljna ugoda za problematičnu kožu
Ovladajte više tim problematičnim porama! Očistite i tonirajte kožu čajevcem, grejpom i smrekom. Izvrstan je za tretiranje normalne i masnije kože.
Kako koristiti?
Zatvorite oči i naprskajte direktno na lice ili na blaznicu. Prebrišite lice, očistite i osvježite kožu.


Šta kažem ja?
Lush Tea Tree tonik za lice čini moju kožu hidriranom u ovom ljetnom periodu kada nam je hidratacija najpotrebnija. Miriše divno, najviše se osjeti grejp i čajevac, a mojoj koži pomaže da bude manje masna. Ja ga koristim tako što direktno naprskam na čisto lice i razmažem prstima. Ukoliko mi uđe u oči, ne izaziva iritacije što mi se često dešava jer imam osjetljive oči, a Lush proizvodi su prirodni. O čajevcu sam već pisala, mnogo pomaže nama koje imamo masnu kožu lica.
Već sam napravila mjesto u frižideru (za Lush proizvode koje moram držati na niskoj temperaturi) i u ladici moje malo "Lush carstvo". Ja više nikada neću kupiti tonik ili sapun za lice koji nije prirodan, a garantujem vam kada i vi probate Lush da ćete imati isto mišljenje! Na Lush stranici sam napravila moju listu želja šta želim da kupim. Nažalost Lush popularne bombe nisu na listi jer nemam kadu za kupanje.





Cijena Lush Tea Tree Water tonika za lice je 10,00 KM za 100 grama i veće pakovanje 20,00 KM za 250 grama. Možete poručiti OVDJE. Za one koji dolaze u Tuzlu u Bingo City Centar, jednom mjesečno bude štand sa Lush proizvodima, tačan datum objavim na mojoj facebook stranici i instagram profilu @asja_m. Možete im se javiti na Lush facebook ili instagram profil i reći šta želite tačno da ponesu od proizvoda da kupite. Da li ste koristili neke od Lush proizvoda i kakvi su vaši utisci?

You Might Also Like

1 komentari

  1. Uu, čini se super. Ide na moju listu želja definitivno :D

    OdgovoriIzbriši

Subscribe