Lush Strawberry Feels Forever

12.6.17


Šta kaže Lush?
Izmasirajte se jagodama. Strawberry Feels Forever ime je dobila u čast legendarnoj pjesmi još legendarnijih Beatlesa. Uz maslace sadrži svježe jagode i bergamot, a tu je i hibiskus pa vas (još jednom) uvjeravamo da na popisu sastojaka nisu ni korov ni Amer ni Rus iako bi zbog rime baš dobro sjeli.



Šta kažem ja?
S obzirom da u moj grad Lush dolazi jednom mjesečno ja sam već prepoznala njihov kvalitet i imam želju da isprobam što više proizvoda jer su prije svega svi njihovi
sastojci svježi i prirodni. Zatim sastojke biraju isključivo od onih firmi koje svoje proizvode ne testiraju na životinjama, biraju najkvalitetnija eterična ulja i sigurne sintetičke dodatke. Pored toga razmišljaju globalno, da korištenjem njihovih proizvoda ne zagađujemo otpadne vode kao hemijski proizvodi što rade.
Do sada sam pored ove, isprobala i shimmy shimmy pločicu za masažu recenziju možete pročitati OVDJE.

Lush Strawberry Feels Forever pločica za masažu ima oblik jagode, roze je boje, a sastojke pločice možete pročitati na slici ispod. Na prvu ne miriše na jagodu, nego više preovladava shea puter i ekstrakt hibiskusa. Ja je koristim nakon tuširanja, a u posljednje vrijeme i dok se tuširam iako ne pjeni, ne mogu odoliti jer miriše predivno! Koristi se tako što uzmete pločicu u ruku, pređete po koži i odma ćete primjetiti da se pločica počela topiti. S obzirom da je u pitanju maslac mora se držati na hladnom, meni je najsigurnije držati u frižideru gdje sam napravila pravo malo Lush carstvo proizvoda:) Jako sporo se troši, može vam zaista dugo trajati, ja je koristim skoro mjesec dana svaki dan i uopšte nije izgubila prvobitni oblik, tako da se zaista isplati uzeti ovakav proizvod.





Cijena Lush Strawberry Feels Forever pločice za masažu je 17 KM za 75 grama. Možete je poručiti OVDJE. Za one koji dolaze u Tuzlu u Bingo City Centar, jednom mjesečno bude štand sa Lush proizvodima, tačan datum objavim na mojoj facebook stranici i instagram profilu @asja_m. Da li ste koristili neke od Lush proizvoda i kakvi su vaši utisci?

PR proizvod

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe