Farmasi Angel of beauty body mist

16.6.17


S obzirom da je ljeto već uveliko stiglo prešla sam na korištenje novih proizvoda, jedan najdraži koji se izdvojio je definitvno ovaj Farmasi Angel of beauty body mist. Visoke su temeprature i često se znojimo, kada uz to nansem parfem u 90% slučajeva mi se koža ospe, međutim ovaj body mist jako osvježava i ne pravi iritacije na mojoj koži, a miriše na popularni Chanel Coco Mademoiselle parfem. Farmasi Angel of beauty body mist dolazi u plastičnoj bočici sa mehaničkim raspršivačem. Cijena u trenutnom katalogu je 7,50 KM za 115 ml, međutim ja sam ga ugrabila na sniženju za 3 KM! (čekajte sniženje). :D



Pri prvom raspršivanju dočekat će vas eksplozija nedefiniranih nota, međutim nakon par minuta osjetit ćete naraudžu. cvijet narandže, zatim mimozu, ružu, jasmin i na kraju tonka grah, pačuli, vaniliju i mošus. Ovaj body mist nosim stalno u torbi, a ono što mi je bitno da napomenem je da nanesem i na tijelo, vrat, kosu i odjeću. 



Da li ste probali ovaj Farmasi Angel of beauty body mist ili neki drugi i kako vam se sviđa?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe