Eveline Sun care oil

22.6.17


Eveline Sun Care Oil je ulje koje sam kupila prošle godine i prvi put ga probala! S obzirom da imam jako osjetljivu kožu koja brzo izgori na suncu, uvijek koristim kreme sa visokim faktorom. Do sada sam probala razna ulja za sunčanje: kokosovo, maslinovo, i neke mixove od drugarica sa mrkvom i zelenim orahom, ali od svakog tog ulja sam izgorila. Kada sam prošle godine probala ovo ulje koje sadrži fakor 10 odma sam potamnila a nisam izgorila i svi su me pitali kako si uspjela za 3 dana OVDJE da potamniš? 



Eveline Sun Care Oil - ulje za sunčanje sa faktorom 10 dolazi u plastičnoj bočici od 150 ml sa raspršivačem. Ulje je prozirno žute boje, koje kada se nanese na kožu nije mnogo vidljivo. Ono što mi se posebno sviđa je što je ovo ulje suho, nije masno i brzo se upija u kožu. Troši se relativno sporo, ali kada ga potrošim definitivno ću ga kupiti opet! Cijena mu je oko 7 KM



Sastojci: makadamija ulje, kukui ulje, vitamin A, E, F kompeks, B-karoten, juglone ekstrat.



Da li ste probali ovo ulje i kako vam se sviđa? 

You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam isprobala ovo ulje, ali jako volim takve proizvode. I smatram da eveline ima jako dobro stvarcice :)

    OdgovoriIzbriši

Subscribe