Deborah Milano Absolute Lasting Liquid Lipstick

20.6.17


Danas vam pišem o dugotrajnom tekućem ružu koji se nanosi u dvije faze. Deborah Milano Absolute Lasting Liquid Lipstick dolazi u plastičnoj ambalaži koja je podjeljena u dva dijela. U jednom dijelu je smješten dio u boji, a u drugoj prozirni sjaj. Cijena ovog ruža je 19,95 KM za količinu 4ml x 2.Prvo se nanosi obojeni dio za koji je potrebno sačekati par sekundi da se osuši, potom se nanese prozirni dio. 



U dijelu u kojem je smještena boja nanosi se klasičnim aplikatorom koji je izuzetno preciran i uredno nanese ruž bez olovke za usne. Tekstura mu je gusta i izuzeno je pigmetiran. Intenzitet je moguće nadograditi. Drugi providni dio ima četkicu koji vrlo precizno nanosi sjaj. Sjaj zadržava dugotrajnost ruža, a usne ne čini ljepljivima što je generalno problem kod "sjajeva". Ja ih isključivo zbog toga ne koristim, ali ovdje nije takav slučaj.




Miris ruža je slatkast, trajnost mu je fenomenalna, a uz sve to ne isušuje usne! Kada sam slikala ovaj ruž na ruci, običnom maramicom sam uspjela skinuti samo sjajni dio, zatim sam uzela micelarnu vodu i jako grubo trljala da bi se skinuo ruž sa ruke. To je čisti dokaz dugotrajnosti ruža. Ovaj ruž sam nosila na mini izletu u Dubrovnik, iako je bilo prevruće i pila sam dosta vode ruž se nije pomjerio čitav dan, post OVDJE!





Da li ste probali Deborah Milano Absolute Lasting Liquid Lipstick ruževe i kako vam se sviđaju?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe