Catrice ICONails gel lacquer

24.6.17


Danas vam pišem o laku za nokte koji je iz Catrice limitirane kolekcije. ICO Nails gel lacquer kolekcija sadrži 36 nijansi, ja sam dobila 06 Nails On Fire nijansu. Sadrži 10,5 ml proizvoda što je super jer će mi dugo trajati. Inače nisam ljubitelj dugih noktiju i nisam umjetnik oko lakiranja, ne volim da čekam dok se lak osuši i da mi sređivanje noktiju oduzima vrijeme. Kada sam dobila ovaj lak i prvi put ga nanijela bila sam toliko oduševljena da sam istog trena dala i mami i sestri da nalakiraju nokte! Prvenstveno ostavlja u JEDNOM sloju boju kakva je i na bočici, nije providna kao 90% lakova, drugi sloj uopšte nije potreban, a na noktima traje najmanje 7 dana i pored svega toga jako brzo se suši!



Drago mi je što su mi poslali ovu nijansu jer je prava ljetna boja i ovaj lak ću mazati cijelo ljeto! Ono što mi se posebno sviđa jeste visoki sjaj koji ostavlja na noktima. 




Na nokte sam nanijela samo jedan sloj laka, uopšte nije potrebno više. Posebno mi se sviđa pakovanje, izgleda jako skupo, poput Dior lakova sa dodatnim poklopcem:)




Ovaj proizvod je trenutno dostupan samo u CM marketima po cijeni od 5,65 KM.
Kako vam se sviđa ovaj post?

You Might Also Like

2 komentari

  1. Boja je savrsenaaaaa! <3 Ne volim da lakiram nokte ali sam zaista odusevljena nijansama ovih lakova :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja uživam u kratkim noktima... Odavno nemam duge nokte, a nekada sam baš uživala, međutim kraći nokti su mi sada puno draži jer su praktičniji.... Ja svoj lak još nisam isprobala :D ali boja je divna to sam odmah pomislila :D

    OdgovoriIzbriši

Subscribe