Goodbye 2016, welcome 2017 !

31.12.16


Kupke su zaista nešto u čemu uživam. Avon kupke iz novogodišnje kolekcije me najviše oduševe jer su limitirane. Prošle godine sam pisala recenziju o kupki za kupanje ovdje. Kupke dolaze u plastičnom pakovanju od 250 ml koje izgledom podsjeća na ukras za jelku. Kupke su od vanilije i od čokolade sa kupinom. Mirisi su baš aromatični i opuštajući. Regularna cijena jedne kupke je 8,00 KM, a u katalogu 1/17 je 4,90 KM.







Od Avona sam dobila i ovaj savršen lančić koji je predivno upakovan, ono što mi se posebno sviđa jeste što je srebrene boje, a ima zlatni privjesak u obliku srca. Tako da se može kombinovati i uz srebro i uz zlato. Druga stvar, meni vrlo bitna jeste veličina slova. Nisu presitna a nisu ni prevelika, baš umjerena "damski". Cijena ovog lančića je 15 KM. 







Da li ste probali ove kupke i kako vam se sviđa lančić?

PR proizvodi

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe