Avon LIFE parfem by Kenzo Tekada

21.11.16


Ako čitate moj blog znate da sam bila na promociji Avon parfema Life, post sa promocije možete pročitati ovdje. Smatram da pored tog posta, ovaj parfem zaslužuje zaseban post. Postoji muška i ženska verzija parfema Life by Kenzo Tekada.

Avon Life by Kenzo je izrazito cvijetni miris. Kenzo je inače veliki ljubitelj cvijeća i njegovi su mnogi parfemi dominantno iz cvijetne porodice. Avon Life je neizmjerno ugodan, lako nosiv, nenametljiv a opet prekrasno primjetan i svoj. Miris dolazi u eau de parfume verziji, izrazito je svjež, decentrno sladak, topao i suptilan. Za sve vas koje nosite različite mirise tokom dana i većeri rekla bih da je ipak dnevni miris. Užitak ga je nositi na ležerne dnevne kombinacije, za poslovne prilike, putovanja. To je naprosto zato što je beskrajno ugodan, profinjen i dražestan.
Dominantne note su mu iris, lopoč i Kenzova omiljena ljubičica. U gornjim notama su lopoč, bijeli čaj, jabuka i citrusni tragovi. Srce mirisa čine ljubičica, božur i pupoljci japanske trešnje. Bazne note su pačuli, iris i mošusni sljez. U obliku ljubičice je i prekrasan čep bočice parfema koja je prelijepo dizajnirana. 



Kenzo me odvijek oduševljavao i kao modni dizajner i kao kreator mirisa. On spaja sve ono najbolje od japanske filozofije -  s jedne strane sistematičnost, strogost i disciplinu u radu, a s druge strane beskrajnu zaigranost, djetinju kreativnost i čaroliju kolorita i profinjene estetike zemlje izlazećeg sunca.



Intervju sa Kenzo Tekadom o Avon Life parfemu


Šta je bila vaša glavna inspiracija za kreiranja Avon Life parfema?
Želio sam da kreiram miris koji će iskazati moj multikulturalni identitet, bez ikakvih kulturnih ili geografskih granica; miris koji putuje preko svih zemalja. Želio sam da se svaka žena i muškarac, bilo koje kulture identifikuje sa ovim mirisom.

Koji dio u procesu pravljenja mirisa vas najviše interesuje?
Moj omiljeni dio procesa stvaranja Avon Life mirisa je bio prije svega, saradnja. Uživao sam radeći sa Avon kreativnim timom koji je donio dozu modernizma u moj tradicionalni dizajn. Veoma sam ponosan na Avon tim, ovo je bila jedna jako uspješna saradnja i Avon tim je zaista sjajan.

Recita nam nešto više o bočici parfema koja je jako jedinstvena.
Bilo je jako važno da se u pakovanju reflektuje moj identitet. U Japanu, svaka porodica ima svoj grb, koji je obično inspirisan prirodom. Takada porodični grb je zvončić, koji je veoma sličan ljubičici, te zato u mojim kreacijama uglavnom preovladavaju razni oblici cvijeća. Želio sam da pakovanje odiše cvijećem, tako da sam radio sa Avon timom na tome da ljubičicu oživim na jedan moderniji način. Bočica mirisa ima obli, niježan oblik sa poklopcem koji ima oštre ivice. Sa dizajnom samog poklopca dodali smo oštrine niježnoj ljubičici. Želio sam da pakovanje upotpuni ovaj razdragani miris. 



Cijena Avon Life parfema u trenutnom katalogu 16/2016 za 50 ml je 39,90 KM a regularna cijena mu je 72,50 KM.

PR proizvod

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe