Silikonski blender za šminkanje

15.12.17


Otkako se pojavio na tržištu silikonski blender za šminkanje željela sam da ga isprobam. Prije svega izgleda zaista zanimljivo. Ja sam svoj konačno naručila na Zaful stranici i došla su mi dva komada. Mnogi svjetski profesionalni šminkeri kažu kako mnogo bolje i preciznije nanose puder sa njim.



Silikonski blender ne upija puder, hajlajter ili korektor kao što to rade kasični spužvasti blenderi i četkice. Svu količinu proizvoda koju ste nanijeli na silikonski blender razmazat ćete prilikom šminkanja lica. Silikonski blender godi koži i najvažnije ne grebe je. Najveća prednost je što se lako čisti - sa malo sapuna i vode uklonit ćete ostatke šminke i stopirati mogući razvoj bakterija. Kad ga operete,obrišete papirnom maramicom.  Pored toga prednost mu je što ne upija puder, ne troši ga bespotrebno. Jedino s čim sam ja imala problem jeste razmazivanje, traje duže jer naravno silikon ne upija višak proizvoda i onda treba vremena da se to utapka u kožu. Nakon što nanesem puder s njim imam osjećaj da sam nanijela previše pudera, kao da nosim masku na licu, tako da ja svaki put višak moram da ukonim, spužvastim blenderom.



Meni je bilo super zanimljivo probati silikonski blender ali ja ću se uvijek vraćati spužvastom blenderu. Da li ste probale silikonski blender i kakvi su vaši utisci?


You Might Also Like

1 komentari

  1. Nisam probala, ali kao i ti imam mnogo veliku želju da ga isprobam od kako je izašao na tržište. Odlična recenzija i vjerujem da je nekima koje nisu koristile ovo bilo odlično ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    OdgovoriIzbriši

Subscribe