Sabó handcraft

27.12.17


Na posljednjem Ladies in eventu sam osvojila nagradnu igru gdje sam dobila paket Sabó handcraft proizvoda. Kada sam vidjela na društvenim mrežama da djevojka iz Tuzle pravi ove slatke sapune, odma sam imala želju da ih probam :) Sviđa mi se logo, što se pazi na sve detalje, a čak sam i peškir za lice dobila sa njihovim logom!



Sabó sapuni su orginalni sapuni pravljeni od domaćeg kozijeg mlijeka i ostalih prirodnih sastojaka. Kozije mlijeko kožu čini zdravom, nahranjenom i bez akni. Također, usporava starenje kože i pojavu bora. Sviđa mi se što su svi sapuni pakovani u papirne vrećice i ukrašeni konopcem sa kojim je zavezana mašna. S obzirom da sam do sada koristila razne prirodne sapune, primjetila sam da su ovi upakovani i u providnu foliju. Odma me zanimalo kako će se ponašati na malo većoj temperaturi, da li će promjeniti boju ili će se istopiti i promjeniti oblik. Ostavila sam ih par dana na toplijem mjestu u stanu, međutim nisu se pomjerili.:)



Sabó Rosemary - kozije mlijeko, bazno ulje: kokos (sadrži vitamin E, hidratizira kožu, usporava starenje kože, antibakterijsko djelovanje), eterično ulje: ruzmarin (pomaže u toniranju kože, uklanjanju akni, smanjuje isušivanje i usporava starenje kože). Ostali prirodni sastojci: biljni glicerin, domaći med, cimet i ovsene pahuljice. Cijena sapuna je 5,00 KM.




Sabó Avocado - kozije mlijeko, bazno ulje: avokado (jedno od najboljih ulja za njegu kože lica koje se lako upija. Sadrži biljne hormone fitosteroli koji su potrebni za zdraviju kožu i kosu. Nježno čisti masnu kožu, daje joj prirodni sjaj i umanjuje pojavu akni, ekcema i svrbeža. Veliki je izvor vlage i kisika te na taj način pomaže koži da bude elastična, a suhoj koži pruža potrebnu hidrataciju. Također, uklanja znakove umora, sitne bore i natečenost.) Eterično ulje: vanilija (posjeduje antibakterijska svojstva i na efikasan način se bori protiv infekcija. Miris vanilije djeluje umirujuće i kao antidepresiv.) Ostali prirodni sastojci: biljni glicerin, domaći med. Cijena sapuna: 5,00 KM 



Sabó Lemon - kozije mlijeko, bazno ulje: argan (sadrži vitamine A i E, karotene, daje masnoj koži prirodni sjaj, jedno od najboljih anti-age ulja) Eterično ulje: limun (djeluje antibakterijski, njeguje masnu kožu kojoj se i preporučuje) Ostali prirodni sastojci: biljni glicerin, domaći med, cimet ovaj sapun se preporučuje za njegovanje masne kože! Cijena sapuna: 5,00 KM.

Pored ova tri trenutno postoji još i Sabó Tea Tree sapun za lice koji mislim da bi meni najviše i odgovarao za lice, jer mi je koža izrazito masna i problematična, ali mi je trenutni favorit Sabó Avocado. U početku mi se najviše svidio Sabó Lemon, ali pošto identično izgleda kao i Rosemary pomješala sam ih i više ne znam koji je koji. A miris im nije toliko intenzivan da bih mogla razlikovati. Sve u svemu, sapune mnogo volim, smatram da su odličan poklon za ženu koja drži do sebe, do svog izgleda i svog zdravlja. Ovi sapuni su preslatkog izgleda i vjerujem da bi svako poželio da ih ima! 


Sabó Peach Kiss - vazelin (nezamjenjivi melem za usne koji zadržava vlažnost usana i čini ih mekanim). kokosovo ulje (usporava starenje kože i pomaže u obnavljanju), ekstrakt breskve. Preporučuje se nanošenje ovog melema prije spavanja. Cijena melema: 3,00 KMPored ovog postoje još i melem za usne od čokolade i od vanilije.



Pakovanje mi je simpatično, moram da priznam da sam ga koristila otkako sam ga dobila i da imam alergiju na neki prirodni sastojak (još uvijek ne znam koji) od proizvoda za njegu usana, gdje mi usne umjesto da su hidrirane i njegovane postanu presuhe i ispucale. Mene nije oduševio ovaj melem, međutim ne mora da znači da vas neće, meni čak više ni EOS-i ne odgovaraju.



Update: Nakon što je djevojka koja pravi Sabo handcraft proizvode pročitala moju recenziju i vidjela da mi ne odgovara melem koji je sa vazelinom, preporučila mi je da probam melem sa pčelinjim voskom i pitala me koji okus želim. Ja sam se odlučila za čokoladu:) Ogromna je razlika između ova dva melema, Sabo handcraft me podsjeća na onaj pravi melem koji kupujemo u DM-u u sivoj kutijici, samo što ovaj ima predivan miris čokolade!! Ovaj proizvod me toliko oduševio da ga ne koristim samo za usne nego i na isušene dijelove ruku (možete ga koristiti i na licu ukoliko vam se koža peruta). Nakon isprobavanja raznih proizvoda za usne, konačno mogu da kažem da sam našla savršen proizvod, rađen od prirodnih sastojaka, a po veoma povoljnoj cijeni! 



Sabo Chocolate Kiss - pčelinji vosak (od davnina se koristi u liječenju rana i oboljenja kože, te čini usne glatkim i mekanim). Bademovo ulje (jedno od najboljih ulja za njegu suhe i osjetljive kože, koje se brzo upija). Tamna čokolada. Cijena mu je 4,00 KM.



Sve njihove proizvode možete naručiti preko Facebook stranice OVDJE ili preko instagram profila @sabo.handcraft. Da li ste probali ove sapune i kako vam se sviđa današnji post?

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe