Think pink

19.7.17


Ćao dragi ljudi! Da li se vama dešava da u prodavnici vidite raznu odjeću a vi birate uvijek istu boju? To se meni stalno dešava! Uvijek su mi najljepše stvari u ovoj svijetloroza boji, puder roza kako je neki nazivaju. Da budem iskrena, imam previše stvari u toj boji i naručila sam ovaj sako u boji šampanjca OVDJE, međutim došao mi je još ljepši, u mojoj omiljenoj boji :D Koliko god ja željela da pobjegnem od ove roza boje ona mi sama dolazi:) Sunčane su sa Gamiss sajta, trenutno su snižene haljine vintage dresses. Kako vam se sviđa današnji post?











Fashion Mia blazer HERE
Stradrivarius jeans
Bershka bag
Retro shoes
Gamiss sunglasses HERE
Guess bracelet
H&M shirt

You Might Also Like

8 komentari

  1. Verry good look ! <3

    ReplyDelete
  2. Prelepo izgledaš! Obožavam tvoj blog,divno uredjen i fenomenalne fotografije!


    www.bebagottel.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo na divnim rijecima :)

      Delete
  3. This outfit is so beautiful! I love the pink details very much!
    Kisses,
    Ioanna | http://thecolourfulbouquet.com/

    ReplyDelete
  4. Divan je. Cim sam ugledala ovu fotku na instagramu pozeljela sam da i ja narucim isti 😀😀

    ReplyDelete

Subscribe