Vodopad Kravice

3.6.17


Ćao drage moje! Nedavno sam bila na mini izletu i uslikala sam postove za blog. U narednom periodu ćete vidjeti gdje sam to sve bila i šta sam nosila. Današnja lokacija: Vodopad Kravice. Nalazi se 10 km od Međugorja u mjestu Studenci kod Ljubuškog, oko 40 km je udaljen od Mostara. Nalazi se na rijeci Trebižat ima širinu od 120 m i visinu od oko 28 m. Na vodopadu Kravice sam bila 2009. godine, ulaz tada se nije naplaćivao, sada se ulaz za jednu osobu plaća 4 KM (2€) i parking za auto 2 KM (1€). Prije je bio sagrađen drveni most preko vode kojim se pređe do druge strane obale, međutim sada su srušili taj most i imate čamac kojim upravlja momak koji vas preveze do tamo. Čamac po osobi košta 10 KM (5€). Fin biznis:) Ukoliko nisu pogodni uslovi, čamac neće raditi. Da li ste bili na vodopadu Kravice, imate li želju posjetiti i kako vam se sviđa? 










I wore:
Retro shoes
New Yorker skirt, watch
H&M shirt
bag, scarf (old)

You Might Also Like

2 komentari

  1. Kroz ove tvoje fotografije sam se podjestila onih iz 2009-te. 😍 Prelijepe fotke, ti, stajling i naravno Kravice koje svaki put oduzmu dah. 💝

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sano :) Postavila bih ja i one iz 2009-te s tobom ali smo previse mlade na slikama :D hihih

      Delete

Subscribe