Park prirode Tajan

1.6.17


Da li ste vidjeli pauna kada se šepuri? Ja nisam, možda kada sam bila mala u Zoo vrtu na Slanoj Banji u Tuzli, ali tog Zoo vrta više nema, bilo je to jako davno... Ako želite da se odmorite u prirodi, nagledate prirodnih ljepota, bez gužve, galame, a da se ne penjete i ne umorite puno pronašla sam savršeno mjesto na Tajanu! Park prirode Tajan se nalazi između općine Zavidovići, Kakanj i Vareš na nadmorskoj visini 1297 metara. Tajan je proglašen zaštićenim 2008. godine, on je najmlađe zaštićeno područje u Bosni i Hercegovini.


Jezero Mašica je nastalo prirodnim putem, usijelom je pregrađen lokalni potok, nakon čega su ga dodatno uredili. Poribljen je autohtonom potočnom pastrmkom, specifično je po tome što je okruženo šumom na 700 metara nadmorske visine. Uređene su staze za šetnju oko jezera, izgrađeni roštilji sa nastrešnicama i klupama. Ja sam ovdje provela samo jedan dan, međutim ukoliko želite da provedete više dana možete iznajmiti vikendicu, a sagradili su ih mnogo.






Nigdje bez omiljenog Ladies In magazina!



Moja drugarica Amela ima palaroid pa smo se slikale na par mjesta s njim.



Na putu od jezera Mašice do vodopada smo naišli na golf terene, pa smo prošetali i naravno slikali se:) Ukoliko želite da igrate golf morate proći obuku i biti član kluba. Takođe velike golf terene ja nisam znala ni da imamo u Bosni i Hercegovini.









O vodopadu nemam puno da kažem osim da me rashladio jer je bilo zaista vruće. Prekoputa vodopada nalazi se tek sagrađeni restoran koji je zaista čist, ima ukusnu hranu i jako prijatno osoblje. U tom restoranu hodaju pauni koje sam spomenula na početku posta. 


Kada smo krenuli kući, prema Tuzli, vidjeli smo divan most gdje smo se morali uslikati :)


Smatram da većina našeg stanovništva ne putuje po Bosni i Hercegovini, prvenstveno jer su jako loši putevi, ali kada saznamo za ovako divna mjesta, treba malo i rizikovati. Na sva mjesta gdje sam bila smo mogli prići autom, prema jezeru je makadamski put trenutno, nadam se uskoro da će ga asfaltirati jer je Tajan zaista odmor za dušu! Pišite mi da li ste bili na Tajanu i da li imate želju da ga posjetite? 

I wore:
Koton shirt, trousers
Zaful sunglasses HERE
Deichmann shoes
eBay bag

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe