Mini Road Trip

6.6.17


Nastavljam sa postovima sa mini putovanja:) Danas ću vam pokazati Počitelj! Počitelj je historijsko naselje orijentalno-mediteranskog karaktera smješteno u dolini rijeke Neretve u Bosni i Hercegovini. Ovdje sam prvi put bila 2009-te godine, kada se nije naplaćivao ulaz prema džamiji, sada je ulaz oko 2 eura. S obzirom da nam je ovo bila usputna destinacija, nismo se zadržavali dugo,samo smo doručkovali, uslikali se i nastavili put prema Dubrovniku. Na putu ka Dubrovniku imali smo predivan pejzaž, pa smo stali kraj Vrgorskog polja i napravili selfije. Dok sam ja radila selfie za insta story drugarica me slikala fotoaparatom pa sam ubacila i te slike da vidite :) Slijedeći post će biti iz Dubrovnika! Pišite mi kako vam se sviđa ovaj post? 














New Yorker skirt, watch
Terranova shirt
Zaful bracelet HERE
eBay shoes

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe