Hello Dubrovnik

8.6.17


Ukoliko nikada niste posjetili Dubrovnik, savjetujem da ga pod hitno stavite na listu "mjesta za posjetiti". To je grad koji mi nikada neće dosaditi, gdje bih se mogla vraćati svake godine, možda jer sam kao dijete 4 godine zaredom ljetovala u Dubrovniku, ili možda zato što ima mnogo toga da ponudi turistima. Stari grad u Dubrovniku izgleda kao nešto što možete vidjeti u filmovima, tu su snimani mnogi filmovi, kao i čuvena serija "Game of Thrones" o kojoj svi pričaju trenutno tamo. Što se tiče outfita ovu haljinu sam željela još prije par godina kada je tek izašla, međutim nema boljeg vremena i lokacije kada sam je nabavila :) Naručila sam je sa Zaful stranice, trenutno je na sniženju cijena OVDJE. Da li ste bili u Dubrovniku i kako vam se sviđa današnji post? 







Kada sam bila mala ljetovali smo u Dubrovniku i kada god smo šetali Stradunom ja sam se penjala na ovaj ornament koji je na zidu na slici ispod. Od mojih niko nije mogao da se popne tu jer se nema za šta uhvatiti, međutim ja sam uvijek uspijevala:) Planirala sam da sastavim tu sliku gdje sam mala i sada na istom zidu, međutim nemoguće mi je bilo popeti se... Kada sam se okrenula i rekla ajde barem da se slikam pored tog mjesta, oko 10-ak ljudi se okupilo i slikalo me :D Bila sam im atrakcija s obzirom da nikom nije palo na pamet da se tu pokuša popeti :D
















Zaful dress HERE
Zaful bracelet HERE

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe