Rosegal shirt

24.5.17


Koliko mi je nedostajalo slikanje za blog tek sada shvatam jer se nisam mogla odlučiti za manje slika, postavila sam ih čak 18! Ako pratite moj insta story vidjeli ste da mi je stigla pošiljka sa Rosegal stranice. Sve informacije o ovoj predivnoj majici možete pročitati OVDJE. Takođe naručila sam i narukvicu koju sam željela jako dugo a nisam je mogla pronaći kod nas, cijena OVDJE. Cipele, pantole i torbu sam kupila u Stradivariusu prije par mjeseci međutim nisam stigla prije da vam pokažem. O cipelama sam već pisala na mom instagram profilu @asja_m da su mi zgulile kožu nakon dužeg hodanja, nisu nažuljale nego su mi odma rane napravile. Kupila sam uloške u DM-u koje se zalijepe za taj dio cipela i sada su sasvim uredu. S obzirom da imaju jako malu petu, da su preslatke i u mojoj omiljenoj boji ja sam ih planirala nositi i preko dana i naveće uz sve moguće kombinacije, ali sam opet skeptična pa ih nosim isključivo kada idem na kratke relacije ili iz auta do destinacije i obrnuto. Pišite mi kako vam se sviđa današnji post?


















Stradivarius jeans, bag, shoes
Rosegal shirt HERE
Rosegal bracelet HERE
New Yorker watch

You Might Also Like

6 komentari

  1. Hej citav stajling mi je odlican!
    Imala sam nekad slicnu majicu,bluzu..kako vec.. 😊 i odlicne su jer se mogu iskombinovsti i sa casual i sa elegantnijim komadima odjece.
    Torba je isto divna! Gdje si nju nabavila?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Torba je iz Stradivariusa :D

      Delete
  2. Cijeli outfit je jako lijep, a tunika je predivna! Bas ti lijepo stoji :)

    ReplyDelete
  3. Such a beautiful top! I love it!

    Kisses,

    Ioanna

    http://thecolourfulbouquet.com/

    ReplyDelete

Subscribe