My home town is a beautiful place

21.5.17


Ćao svima! Ako me pratite na društvenim mrežama onda znate da je portal ženski.ba objavio moju fotografiju OVDJE sa instagrama koju sam sasvim slučajno uslikala. Odlučila sam da taj isti outfit uslikam za blog. Prelistavala sam blog nedavno i shvatila da uopšte nisam objavljivala outfit postove i da sam se više fokusirala na beauty rubriku. U narednom periodu možete očekivati još više postova, jer sam ih dosta spremila a želim što prije da vam ih pokažem! Moram da spomenem da su teksas jakne nešto u što se treba uložiti i nemojte da vam bude žao dati malo više novca za nju, prvo nikada ne izlaze iz mode, a drugo dugovječne su! Vratite se na početak mog bloga i vidjet ćete istu ovu jaknu koja sada izgleda kao nova! U koje stvari vi ulažete više novca i kako vam se sviđa današnji post?








Terranova pants, shoes
H&M shirt
Bershka bag
Zaful sunglasses HERE
New Yorker watch
Rosegal bracelet HERE

You Might Also Like

1 komentari

Subscribe