4th Birthday blog

21.3.17


Sretan 4ti rodjendan blogu <3 Prije svega moram da priznam da u jednoj godini dana se svašta desi, a kamoli u 4 godine, to se može primjetiti po mojim postovima, na fotografijama, izgledu, stilu , tekstu šta mi se sve dešavalo! Htjela sam blogorodjendanski post praviti svake godine, ali svaki put mi je nešto iskrslo ili tadašnji fotografi nisu mogli.
4ti rodjendan sam morala obilježiti jer mi je 4 broj omiljeni broj čitav moj život.
Prije svega moram da kažem da mi je 2017-ta godina počela fenomenalno, ostvarila sam razne saradnje na blogu, sprijateljila se sa djevojkom koja je najkreativnija osoba na planeti i uživa u pravljenju ovih predivnih fotografija. Za dogovor oko fotografisanja možete je kontaktirati OVDJE.
Hvala vam na svakoj posjeti blogu, kliku, na svakom komentaru, a ono što posebno volim je kada mi uživo kažete da ste kupili nešto sto sam preporučila i da vam je odlično! Tada mi srce bude puno, a ovo mi je samo hobi. 
Imati aktivan blog 4 godine nije lako, pogotovo ako želite sve to dići na malo veći nivo, ako pišete o nekom brendu za koji prvi put čujete morate sjediti za laptopom i istraživati šta su drugi pisali o tome i kakvi su njihovi utisci što moze trajati 3 sata. U početku ja sam postove i fashion kombinacije čuvala samo za sebe, i za moj blog je znalo par mojih prijatelja i prijatelji sa mog fb profila... Vremenom se instagram pojavio i to se počelo širiti. Kroz blogovanje sam upoznala razne djevojke koje kad god krenem na put kažu svrati na kafu. Velika je stvar kada ste u drugom gradu u koji nikad ne idete ili niste bili, imate nekog koga poznajete. Pored raznih poklona koje sam dobila išla sam na razne evente, vratite se na pocetak 2013-tekada sam slikala sa običnog aparata, ponekad sa mobitela...neke postove bih najradije obrisala ali tada u tom trenutku meni se činilo okej nositi to.. Nekad slike budu tolikooo dobre da se ne mogu odlučiti koju da postavim pa vam postavim 20 slika. Hvala svima koji ste bili uz mene kroz ove 4 godine blogovanja. Hvala što me pratite, hvala mojoj tetki i tetku sto su mi omogučili laptop i profesionalni aparat, hvala mojim roditeljima i sestri na strpljenju oko bloga, a najviše hvala svim fotografima koji su bili uz mene ove 4 godine, gdje smo se smrzavali od hladnoce, topili na +35stepeni, imali vremena i strpljenja oko svake fotografije..Za ove 4 godine sam objavila 146 posta, imam mnogo toga u planu za slijedeću godinu. Sretan 4-ti blogorođendan <3 












You Might Also Like

4 komentari

  1. Bravo! Cestitam 146 puta! Zelim ti onoliko koliko i sebi zelis uspjeha, strpljenja, slobodnog vremena,saradnje, dobrih postova i jos boljih eventa. Uzivaj u blogovanju! Nek je sretna 4-ta! ��������

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaa punooo na predivnim zeljama <333

      Delete
  2. Svaka ti cast. Zelim ti mnogo uspjeha.

    Charming Coco

    ReplyDelete

Subscribe