Ladies in events 2016

7.1.17


Ćao drage moje! Ako me pratite na instagramu onda ste sigurno vidjeli moju 2016tu godinu koju sam sumirala kroz insta story. Mnoge od vas me pitate šta je to Ladies in event koji viđate svakog mjeseca na mom instagramu. Ladies in event u Tuzli se održao u maju mjesecu prvi put. U 2016oj se održalo ukupno 7. Pa da ih sumiramo u ovom postu.
Šta je to Ladies in event?
Ladies in by Jana, voda s porukom ljubavi je projekat koji promovira kulturu, žensko poduzetništvo, pozitivne životne vrijednosti i kulturu dijaloga. Ovo druženje održava se jednom mjesečno, pod pokroviteljstvom Jane, vode s porukom ljubavi koja sudjelovanjem podržava razvoju jedinstvenih pozitivnih priča u Bosni i Hercegovini. Organizator događaja je kompanija Altermedia.

Prvi Ladies in event


 Drugi Ladies in event






Treći Ladies in event




 Četvrti Ladies in event

 Peti Ladies in event



 Šesti Ladies in event


 Sedmi Ladies in event



Poklone koje smo dobili sa svakog eventa možete vidjeti na mom instagram profilu @asja_m  a ovo je prvi poklon i po meni najorginalniji zbog olovke na kojoj su napisali naša imena.




 Direktorica agencije Altermedia

Predstave koje smo gledali u Tuzli:
  • Budala na večeri
  • 39 stepenica
  • Pokondirena tikva
  • Iza Kulisa
  • Mi djeca s kolodvora Zoo
  • Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja
  • Ko se boji Virdžinije Vulf
Pošto sam veliki ljubitelj predstava, neke sam gledala po drugi put, a predstavu Budala na večeri čak tri puta! To je samo potvrda koliko imamo kvalitetne predstave i fenomenalne glumce.
Ladies in se pored Tuzle, održava još u Sarajevu i Banja Luci. 
Vaše prijave za Ladies in event možete poslati na Facebook stranicu OVDJE.

You Might Also Like

2 komentari

  1. loving this Beautiful looks
    http://www.melodyjacob.com/

    ReplyDelete
  2. You look amazing! Lovely photos◠‿◠ ♡

    Do you wanna follow each other through GFC or Instagram? Lemme know ♥

    * Blog de la Licorne *

    ReplyDelete

Subscribe