Golden skirt

13.1.17


Drage moje, temperature su pale na -27 stepeni Celzijusa, tako da sumnjam da ću vam ovu zimu spremati outfit postove. Ovaj post sam spremila još prije mjesec dana i da, smrzla sam se! Metalik trend mi se generalno ne sviđa, izgleda mi jeftino, sve dok nisam vidjela midi metalik suknje u Zari. Probala sam jednu u sivoj metalik boji ali mi se materijal nije svidio, jer se nekako "lijepio" za noge, nije bio lepršav materijal. U Waikikiju sam vidjela ovu suknju, koja je lepršava, a boja se ne može definisati na različitoj svjetlosti...ali recimo da je bež sa zlatnim leopard printom...iako na ovim fotografijama izgleda srebrene boje. Da li ste nabavile nešto u metalik boji? I kako vam se sviđa današnji post?










Waikiki skirt HERE
New Yorker shoes, bag
Bracelets made by myself
eBay necklace
Victoria's secret shirt

You Might Also Like

2 komentari

  1. Kako krasan outfit! Baš bih ga takvog i sama iskopirala! xx

    ReplyDelete
  2. I really like your skirt, and you styled it so nice..black is great in combination with gold xoxo


    https://theninebyivana.blogspot.com/

    ReplyDelete

Subscribe