Long vest

9.12.16


Ćao drage moje! Koliko mi brzo kosa raste možete i sami da zaključite po prethodnim postovima gdje sam imala ravne šiške a sada ih moram nositi sa strane. Nisam sigurna da li ću ih ponovo odsjeći ili ih pustiti da narastu ili možda da ih ovako ostavim? Što se tiče današnjeg outfita, ovaj prsluk sam kupila u maju mjesecu, međutim nisam nikako stigla ranije da vam pokažem. Prvo je bio oko 80 KM, ja sam ga kupila na sniženju za oko 40 KM i to za moj rođendan:) Materijal je baš mekan, od tanke vražije kože i veoma upečatljive boje. Ja lično ne volim ovu boju kombinovati sa samo crnom bojom jer onda ne vidim nikakvu čar u tome, postane monotono i svakodnevno. Kako vam se sviđa današnji outfit i kako biste vi kombinovali ovakav prsluk? 











New Yorker vest, bag
Calliope shirt
eBay necklace
Retro shoes
Vitamine jeans

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe