Backpack

3.12.16


Ćao drage moje! Ne znam da li vidite razliku na fotografijama, ali na svakoj sam uradila auto correct. Javite mi da li vam se ovako više sviđa jer do sada nisam nikako uređivala fotografije. Što se tiče outfita mislim da je glavna zvijezda ovog posta ruksak. Da ste me pitali prije pet godina da li bi nosila ovakav ruksak definitivno bih rekla ne! Ali sada ih želim u svim veličinama, bojama i materijalima. Ja sam moj kupila u Bershki, u naravno mojoj prljavo roza boji:) Da li ste vi nabavile svoje ruksake i kako vam se sviđa današnji post? Pantola još možete pogledati ovdje - traper











Calliope shirt
Vitamine jeans
Bershka backpack
Deichmann shoes
Primark hat
New Yorker coat

You Might Also Like

4 komentari

  1. Beautiful bag and coat :)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Super ruksak i šešir :)

    xoxo Sienna
    www.fashionintheair.com

    ReplyDelete
  3. love your style =)
    kisses from Italy
    http://blamod.com

    ReplyDelete

Subscribe