Shades of blue

15.11.16


Ćao drage moje! Prije svega moram da vam kažem da su ove slike stare mjesec dana, da su mi šiške već narasle i da ću ih pustiti da rastu. Šiške sam odsjekla da bih napravila neku promjenu jer sam skoro čitav život sa istom frizurom i istom bojom kose, jer je ne farbam. Više o mojoj kosi možete pročitati OVDJE. Što se tiče naziva posta, ne odnosi se samo na to da nosim nijanse plave, već i na seriju koju sam počela da pratim gdje je glavna glumica Jennifer Lopez. Svakog utorka u 22:00 možete je gledati na Fox Crime, na internetu mislim da još uvijek nije izašla da se gleda online. Ako volite krimi serije imate sve preporuke:) Imate li neku seriju za preporučiti i kako vam se sviđa današnji post?









New Yorker jacket, shirt
Vitamine jeans
Retro shoes
Carpisa bag
Swarovski earrings

You Might Also Like

2 komentari

  1. That's such a pretty look on you! :) Mind checking out the brand new BLES Magazine? I'd love to hear your opinion as an experienced blogger:)
    xx
    BLES Magazine: the brand new online magazine about Beauty Life Entertainment & Style!

    ReplyDelete

Subscribe