Promocija Avon "Life" by Kenzo Tekada

3.11.16


Ćao drage moje! Ukoliko me pratite na instagramu onda sigurno znate da sam u četvrtak 27.10.2016. bila u Sarajevu na Avonovoj promociji parfema "Life" koji je nastao u saradnji sa poznatim svjetskim dizajnerom Kenzo Tekadom. Sam parfem je veoma svjež, slatkastih nota, suptilan je i dugotrajan, a o savršenom pakovanju da ne pišem! Ovo je definitivno najljepša bočica parfema koju posjedujem!!

Prije svega moram da kažem da je Avonova saradnja sa ovakvim brendom zaista za svaku pohvalu. “Želio sam raditi s Avonom na stvaranju mirisne kolekcije koja bi bila prihvatljiva ženama širom svijeta.” izjavio je Kenzo Takada. "Moja je najveća radost pronaći inspiraciju u ljepoti svijeta oko mene i okrenuti je u potpuno novu stvarnost. Iskustvo s Avon timom mi je dozvolilo upravo to, saradnju s nekim od najnevjerojatnijih kreatora parfema u stvaranju mirisne linije koja odražava našu zajedničku strast da živimo predivan život. Avon Life mirisi prenose ljepotu i pozitivnost i prepuni su čuda koja nalazimo u svijetu prirode."


Avon uvijek bira različite lokacije. Ovaj put promocija se održala u samom centru Sarajeva u hotelu Central u West Wood klubu. Mislili su na svaki detalj, sve je bilo u cvijetnom aranžmanu, stolovi ukrašeni ljubičicama (glavna nota parfema "Life" je ljubičica). Uživali smo u muzici, hrani, piću i odličnoj atmosferi. Upoznala sam još blogerica i predivnih ljudi. Želim da se zahvalim Šejli mnogo na pozivu i da čestitam na ovakvom uspjehu i nadam se uskoro ponovnom druženju! A vas ću ostaviti da uživate u fotografijama:)

















Ovom svečanom događaju posebnu draž dala je modna kreatorica Emina Husedžinović Ibrahimović koja je premijerno predstavila svoju najnoviju modnu kolekciju pod nazivom Viktorijanska šuma koja ima primarni zadatak da podigne svijest o ekološkim problemima, ali i da u novu kolekciju unese ideje iz 19. vijeka. 







 I wore:
New Yorker jacket, skirt, shirt, shoes
Avon bag
Chocker made by myself

You Might Also Like

0 komentari

Subscribe