Late vacation in Neum

4.10.16


Ćao drage moje! Ove godine sam uspjela otići na more ali jako kasno, van sezone. Ako me pratite na instagramu, onda znate da sam bila u Neumu (Bosna i Hercegovina), dok sam se sunčala i kupala, u mom gradu je jako zahladnilo i stigla je jesen. Tako da u narednim postovima očekujte ljetne slike. Neum se baš izgradio, pozitivno sam iznenađena. A koliko je lijepo, pa vidite i na slikama, razne lokacije a samo jedan outfit, to je rijetkost za mene :)
Što se outfita tiče, ovu suknju sam ukrala od mame, da suknju! Ona je nosila kada je bila mlada međutim od stojanja joj se guma pokvarila i materijal je požutio. Ja sam je izbijelila i ubacila kraću gumu da je mogu nositi kao haljinu. Prvo sam je mislila nositi kao suknju, međutim trenutno mislim da mi ljepše stoji kao haljina. A pošto nema bretela ja sam taj nedostatak pokrila teksas prslukom. Ako nemate teksas prsluk mislim da ga trebate nabaviti za slijedeće ljeto jer svaku kombinaciju podigne. Sandale na vezanje sam dobila od tetke, moram da priznam da mi nakon dužeg hodanja pertle spadnu, mislim da je to jer nisu gumirane, da li se još neko susretao sa time?
Javite mi kako vam se sviđa outfit i gdje ste vi bili ovo ljeto? 











Victoria's secret shoes
Primark denim vest
eBay necklace, bracelets
No brand of bag
Dress made by myself

You Might Also Like

4 komentari

  1. Beautiful dress and nice place :)
    Kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Fun shoot!
    Kisses
    http://blamod.com

    ReplyDelete

Subscribe