Beach Summer Outfit

16.10.16


Ćao svima! Ako me pratite na instagramu, onda sigurno znate da imam novu frizuru. O tome ću pisati nakon ovih postova sa odmora. Prije par godina, ja na plažu sigurno nisam išla sa ovolikom torbom, uvijek sam nosila malu torbu u koju bukvalno stane samo peškir, krema i novac. Međutim danas, kao blogger nosim ogromnu torbu u koju stane veliki aparat, mali aparat koji ide pod vodu, mobitel, dodatke za mobitel, selfie štap, masku za ronjenje, knjigu, križaljku..šta sve ne... Planirala sam da vam snimim video šta je u mojoj torbi za plažu, ali nisam stigla. Haljine za plažu vam nisam nikada pokazala, bila sam mnogo lijena jer gledam što prije da idem u more da se kupam :) Ovu haljinu sam kupila prije par godina u H&M-u, ovaj dezen mi je baš ljetni. Kako vam se sviđa? 








H&M dress, earrings
Konzum bag
LC Waikiki slippers
eBay sunglasses
Nails Nautilus 

You Might Also Like

1 komentari

  1. you look absolutely stunning! I love this outfit from head to toe! <3

    ReplyDelete

Subscribe