Wings

16.9.16


Ćao drage moje! Koliko imamo dobre grafite u gradu i kako mi se sviđaju u posljednje vrijeme ne mogu vam opisati. Potrudit ću se da se češće slikam pored njih da vidite tu umjetnost! Znam da ćete me svi pitati za torbu, ja sam je dobila od rodice Jasmine, u pitanju je kopija Valentino torbe, ona mi je kupila na koridoru/pijaci. Jako dugo sam je željela, u još manjoj veličini međutim nigdje je nisam našla. Nosila sam je na Digital Divas eventu u Sarajevu, post OVDJE. Što se tiče ovih majici koje idu na spuštena ramena kupila sam običnu bijelu, i onda sam složila ormar i vidjela da imam dvije ovakve majice u crnoj i roza boji na koje sam totalno zaboravila (savjet: s vremena na vrijeme, presložite ormar, iznenadit ćete se šta ćete sve naći.). Ogrlicu sam sama napravila i nosim je isključivo na ovaj kroj majice. Nokte na nogama sam radila u salonu Nautilus link OVDJE.
Kako vam se sviđa današnji post? 










Vitamine jeans
No brand of bag, shirt
Necklace made by myself
Ray Ban sunglasses
Bertie shoes

You Might Also Like

22 komentari

  1. Mnogo mi se sviđa kombinacija, ta tašna je baš unela razigrani element boja. ;)
    Želiš li da se pratimo? Ja tebe već pratim. :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnim rijecima:)

      Delete
  2. I absolutely love the murals! You look fabulous and you rocked that white top perfectly

    xo
    LaKatwoman
    www.KatrinaJeanCarter.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. Nice photographs.. And poses.. Love your dressing and style sense..

    ReplyDelete
  4. Nice outfit :)

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog
    http://iamaliyankhan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:04 PM

    I love that white top! The shades too look perfect on you. Amazing photography indeed! :)

    ReplyDelete
  6. Nice outfit. Love the bag. I like unique items and the multicolored bag rocks.

    ReplyDelete
  7. Love the outfit, so cute. Good read! And good photography!

    ReplyDelete
  8. Oh my gosh those photos are fabulous! The outfit/ clothes are amazing too - you have great style!

    ReplyDelete
  9. Super look! :D

    I ja se volim slikam pored grafita!

    Pozdrav iz Ljubljane,

    Katja

    Se pratimo?

    ReplyDelete
  10. Lovely outfit and amazing pics=)
    KISSES from Italy
    http://blamod.com

    ReplyDelete

Subscribe