Denim vest

29.8.16


Ćao drage moje! Prelijep, sunčan dan u Tuzlanskom parku sam iskoristila za fotografisanje za blog. Sa ove lokacije imam samo jedan post uslikan OVDJE, a ovaj park je za mene jako bitan. U ovom parku sam naučila da vozim biciklo, jer sam živjela blizu i tu sam odrasla. Park je bio dosta manji i u neke dijelove parka nam je bilo zabranjeno da idemo, jer su bili mračni, blatnjavi i strmi za vožnju biciklom. Međutim, kada se družite sa djecom koja su dosta starija od vas, pratite njih i oslobodite se. Idete na mjesta gdje nikada ne bi sami pomislili ni da odete. Penjali smo se po garažama, ulazili u napuštene kuće, radili razne budalaštinje...sada je tu i Tvrtko.... ma dosta o lokaciji, da pređemo na outfit!
Teksas prsluk sam od početka ljeta priželjkivala, jer smatram da može da podigne svaki outfit, i da se uz sve haljine i suknje može kombinovati. Ali gdje god sam ga vidjela bio mi je preskup. Onda mi je sinula ideja da kupim na pijaci polovnu (prejeftinu) teksas jaknu i da joj odsječem rukave. Nažalost nisam pronašla odgovarajuću jaknu, ali iskreno još uvijek je tražim! Ovaj prsluk sam kupila preko djevojke koja se bavi prodajom Primark odjeće na Facebooku, link OVDJE. Malo je kraći nego što sam mislila, ali za tu cijenu je odličan. Kako vam se sviđa? 












H&M shirt
Primark denim vest
New Yorker sunglasses
Deichmann sandals
Bracelets made by myself
No brand of bag, skirt

You Might Also Like

4 komentari

  1. Odlicna kombinacija! Teksas prsluk je presladak i bas ti lepo stoji :) Fashion Lover

    ReplyDelete
  2. Prelijep outfit. Kombinacija mi se baš baš dopal. Tobra je vrh :D. :*

    http://danny991.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Subscribe