Eid Style

6.7.16


Ćao drage moje! Prije svega Bajram Šerif Mubarek Olsun svima koji slaviite :) Ovo je moj jučerašnji outfit koji sam nosila za Bajram. Htjela sam da budem u nekom Arapskom fazonu, sa raznim detaljima, što bi moja majka rekla "ko sultanija" :) Ovu haljinu sam kupila prošle godine u Azelu, bila je samo 5 KM, uvijek se obradujem kada kupim nešto sniženo :) Ukras na kosi sam naručila preko Facebook stranice OVDJE, mojoj dragoj prijateljici se svidio jučer na videu koji sam objavila OVDJE i ima želju da je nosi na vjenčanju, ja ću da joj poklonim, pa eto vam još jedne ideje gdje možete da ga nosite:)













Azel dress
Bata shoes
H&M earrings
New Yorker bracelet
Hair chain HERE
No brand of sunglasses

You Might Also Like

4 komentari

  1. Odlicna kombinacija haljina je prelepa, Srecan praznik ti zelim i sve najbolje :*

    http://fashionconfessions.blogspot.mk/

    ReplyDelete
  2. Predivna haljina !!

    Charming Coco

    ReplyDelete

Subscribe