Digital Divas BiH 2016 by Avon

18.7.16


U nedjelju 10.07.2016. godine sam imala priliku da prisustvujem drugoj blogerskoj konferenciji u Bosni i Hercegovini koju je organizovao Avon pod nazivom Digital Divas. Konferencija se održala u Sarajevu u hotelu Radon Plaza u Crvenom salonu. Ovo je meni bio prvi event na kojem sam bila u vezi blogovanja.





Organizacija je bila odlična, imali smo priliku slušati divne predavače, na početku nas je pozdravila divna Šejla Korjenić, Avonova predstavnica u Bosni i Hercegovini i specijalist za PR. Od predavača meni je najdraža bila blogerka Ana koja ima svoj youtube kanal pod nazivom ana2cats. Ana je zaista pristupačna, draga i od nje smo mogli čuti razna iskustva i mnogo toga naučiti. Pored nje, slušali smo Ivonu Krezić Čolić, menadžericu domaćeg brenda Alma Ras, zatim Ines Bulajić, neovisna PR konsultantica, zatim Melisa Tolja Mešić nas je upoznala sa osnovama web dizajna, Google Analytics i SEO alatima i Una Bejtović čije izlaganje, pitanja i diskusija mi se jako dopala.











Uz druženje sa blogerkama mogli smo se osvježiti sa smoothijima koji su napravili predstavnici Nutribullet-a:) 



Upisivanje imena za nagradne igre: Nutribullet i pet Avon poklon paketa, nisam imala sreće u tome. 



Pogled sa 13-og sprata na prelijepo Sarajevo i ručak :)

 Nakon ručka vrijeme je da se popravi šminka, a fotograf nas je uhvatio na djelu :D





Svaka od nas je dobila izrađenu sliku svih nas za uspomenu što mi je zaista orginalno, mali rokovnik sa hemijskom za torbu i jedan Avonov paket, sadržaj na slici ispod :)



You Might Also Like

8 komentari

  1. E jesmo lijepeee, ljubim tee

    ReplyDelete
  2. Divno :) Drago mi je da je lijepo bilo. Krivo mi je sto ja nisam mogla da dodjem ali bice prilika :)

    Charming Coco

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je zao sto se nismo upoznale, bice prilike uskoro aBd :**

      Delete
  3. Divan post draga :*
    Pogledaj moj blog i novi post o trikovima i savjetima za savršen torbu .
    Zaprati moj blog ako ti se svidi .
    Možemo biti odlične internet prijateljice !
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Divno ;)
    ilofashion5.blogspot.rs

    ReplyDelete

Subscribe