Deichmann sandals

30.7.16


Ćao drage moje! Dugo sam tražila udobne i lijepe sandale za ljeto. Dvoumila sam se između sivih, sa leopard printom, zlatnih i svijetloroza. Odlučila sam se za svijetloroza, jer većina stvari mi je u tim bojama i mogu lako da ih iskombinujem. Moram da priznam da sam ih se do sada nanosala. Ako me pratite na snapchatu @asja_muhare, onda sam vam već dosadila sa njima. Jako su udobne, nisu me nažuljale nijednom, do sada sam prešla kilometre i kilometre u njima, od početka ljeta ja ih ne skidam. Svakom bih ih preporučila ako prije svega tražite udobnost. Kako vam se sviđaju? 









New Yorker shirt
Deichmann sandals
H&M skirt
eBay bag
Bracelets made by myself

You Might Also Like

18 komentari

  1. not something i'd personally wear but they look very comfortable, lovely photographs :)

    ReplyDelete
  2. I love Deichmann! They have such great stuff!

    http://www.saccharine-soul.com/

    ReplyDelete
  3. Outfit & those sandals looks amazing :-)

    <3: Jasmin N
    littlethingswithjassy.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Amazing photographs!! And your outfit is really cute!! :) love your sunglasses. :)

    ReplyDelete
  5. Great Post ;)
    |•New Post on my blog•|
    ilofashion5.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Ljepotica moja draga. Sandalice su preslatke <3

    ReplyDelete

Subscribe