Birthday post

5.5.16


Zdravo 25-a! Skoro je teško objasniti koliko ja volim rođendane, planirala sam da slikam rođendanski post u haljini sa puno balona na trgu, međutim posto je maj mjesec najkišovitiji mjesec u godini, i naravno kiša je pljuštala čitav dan, napravila sam par slika u sobi da vam prenesem dijelić atmosfere. Ono što me najviše raduje oko rođendana jeste činjenica da je to samo moj dan, da sam ja rođena na taj dan, da to nije poput Osmog marta, Nove godine itd. praznika što svi ljudi slave. Druga stvar jeste da je sva porodica na okupu, i naravno otvaranje poklona :)
Pošto će kiša padati čitav mjesec maj, mislim da neće biti outfit posta, ali opet ću pet postova izbaciti kao i svaki mjesec. Mjesec maj je za mene mjesec rođendana jer mnogo moje rodbine i prijatelja je rođeno u ovom mjesecu, naravno ja sam prva, četvrtog maja, pa onda svi ostali :)
Jedva čekam slijedeći rođendan, godine me ne plaše, već me uzbuđuju, svaka godina donosi nešto novo. Nekada izgubite, nekada dobijete ali najbitnija je ona poruka koju na kraju nosite sa sobom.
p.s. pratite me na instagramu ili facebooku da vidite koje sam to poklone dobila za rođendan:)




You Might Also Like

4 komentari

Subscribe