Bijeljina park

26.5.16


Ćao drage moje! Bijeljina je grad u koji se rado vraćam, na blogu imam samo jedan post iz Etno sela Stanišići kod Bijeljine, link ovdje, i to prije dvije godine, što mi je jako čudno, jer svake godine dolazim na Beer Festival u Bijeljinu, a blog posta sa festivala nemam... Moram da priznam da mi je ranije Bijeljina bila mnogo zanimljivija, jer moj grad Tuzla nije bila dovoljno izgrađena, nije bilo dovoljno prodavnica, itd., pa sam se ovaj put odlučila prošetati njihovim gradskim parkom, uživati u zelenilu, pojesti sladoled i odmarati, a ne ludovati po shopping centrima kao prije:)

Što se tiče outfita, većina je već viđena osim šešira i sunčanih naočala. Šešir sam naručila preko djevojke koja prodaje Primark odjeću, facebook link ovdje, i bio je samo 6 KM (3 €). Sunčane sam kupila kod Kineza, daju roza odsjaj, međutim na fotografijama je malo drugačije. Kako vam se sviđa?









Primark hat
New Yorker sweater
No brand of sunglasses, jeans
Ebay shirt
Springfield boots
Avon bag, rings

You Might Also Like

2 komentari

Subscribe