90s kid

10.4.16


Ćao drage moje! U današnjem postu mislim da će se pronaći većina djevojaka koje su rođene u 90-ima. Za one koje ne znaju, naziv mog bloga je asja91, što znači da sam rođena 1991. godine. Ako me pratite na instagramu onda znate da sam već uradila mali uvid u ovaj post. Pa da krenemo od tetovaža ogrlice, koju su imala sva djeca u ulici:) Ja sam je imala u crvenoj i crnoj boji, uz koju još dođe narukvica i prsten. Kada sam mami rekla da su se vratile ove ogrlice, nakon pola sata mi je donijela ovu crnu tetovaža ogrlicu koju je čuvala preko 15 godina!!! Pomislila sam da će mi biti mala, međutim razvlači se i sada je bukvalno ne skidam:) E sad, što se tiče odjeće odabrala sam roza majicu koja izgleda kao haljinica, iz razloga što sam ovu boju najviše voljela kao djevojčica i moram priznat jako malo nosila. Razlog zbog kojeg sam jako malo nosila roza odjeću je zato što je u Bosni i Hercegovini od 92 do 95 bio rat, pa sam nosila odjeću od starijeg rođaka koja mu je okraćala, inače to su bile tamnoplave trenerke ili neke obične majice. Nekada se sama zapitam da li sam ja zbog toga malo opsjednuta sa odjećom i fotografijama, jer ih nemam dok sam bila djevojčica i da li sam željna svega što nisam mogla da imam? Dvoumila sam se da li da o ovome pišem, ali moram da priznam da sam se na ovim slikama osjećala kao mala Asja sa nekih 8 godina <3 Da li ste vi nosile ove ogrlice i kako vam se sviđa?







New Yorker long shirt
Springfield shoes
Terranova shirt
Avon necklace
No brand of leggings and bag

You Might Also Like

2 komentari

  1. Super post :)) pratim te, nadam se da ces uzvratiti :3
    www.infashionchains.blogspot.com

    ReplyDelete

Subscribe