Make it possible

20.3.16


Ćao drage moje! U posljednje vrijeme mnogo učim, jer je vrijeme ispita, tako da sam blog stavila po strani, ali pet postova mjesečno ću da izbacim kao što sam vam i obečala. Ako me pratite na mojoj facebook stranici ovdje, onda znate da pišem za portal "hrani se zdravo" link ovdje. Tu ćete čitati o modi, šminci, putovanjima, serijama, knjigama, mix svega i svačega. Što se tiče kombinacije, tu ima svega i svačega što ja volim nazvati "spoji nespojivo". Naravno bez najdraže lovely bag torbe ne idem nigdje! Kako vam se sviđa?







New Yorker cap
H&M sweater
Ebay skirt
Lovely bag
Bracelets made by myself
Wanted boots HERE
Gloves old

You Might Also Like

9 komentari

  1. Loooove your bag!! Such a fun, colourful outfit!

    Rosie
    www.wearingpetite.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    ReplyDelete
  3. Svidja mi se kapica ^^ Bas imas stila, volim tvoje postove <3

    ReplyDelete
  4. Lovleyica je divna, kao i cijeli outfit :D

    ReplyDelete

Subscribe