About colors

31.3.16


If you follow me for a long time, you could notice that almost I never wear black clothes. In this post I tried to combine as many black, but this pink coat perfectly fit hihi :) Just why should I wear boring colors when there are so many beautiful colors :) I do not have a favorite color, I love all the colors that I wear and my wardrobe cannot be sorted by colors, because there are so many different colors, so I sort it by type of clothing. But when I just have to choose the color, then I choose pink - the color for girls :) What is your favorite color and how you like my post?

Ako me pratite već duže vrijeme mogli ste da primjetite da skoro nikako ne nosim crnu odjeću. U ovom postu sam pokušala da  ukombinujem što više crne boje, međutim ovaj pink kaput savršeno se uklopio hihi:) Jednostavno zašto da nosim dosadne boje kada ima toliko mnogo lijepih boja :) Ja nemam omiljenu boju, volim sve boje da nosim i ormar mi se ne može složiti po bojama, jer ih ima raznih nego ga slažem po vrsti odjeće. Ali kada baš moram da biram boju onda neka to bude roza - boja za djevojčice :) Koja je vaša omiljena boja i kako vam se sviđa post?







Asos coat
New Yorker dress
Retro shoes
Atmosphere bag 
Avon rings

You Might Also Like

4 komentari

  1. Presladak outfit i ti si predivna :*
    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - novi post :)
    - ako zapratiš moj blog, javi mi u komentarima kako bih ti uzvratila :*

    ReplyDelete
  2. Joj,preslatka si! A kaputic je divan!

    ReplyDelete

Subscribe