Wedding day

22.2.16


Hello my dear people! For you I have something I have not done yet, post from wedding of my friend. Here are photos of my outfit, but when I get the photos of professional photographer who photographed the wedding I will put it and I will inform you on my Facebook page.
The wedding was in Gradačac, so I took the camera and I was able to photograph that day, and the next day that we spent in Gradačac and Srebrenik, that post goes after this. As for the clothes, I sought long red dress because I was supposed to be a bridesmaid, but in that short time I had, I could not find it, so I wear gray dress with effective necklace. I curled my hair by myself,over 16 hours I had curls, wow! How do you like it?

Ćao drage moje! Za vas imam nešto što do sada nisam radila, post sa drugaricinog vjenčanja. Ubacila sam vam slike mog outfita, a kada dobijem slike od profesionalog fotografa koji je fotografisao vjenčanje ubacit ću vam naknadno, o tome ću vas obavjestiti na mojoj facebook stranici.
Vjenčanje se održalo u Gradačcu, pa sam ponijela aparat i uspjela sam da se fotografišem taj dan, i slijedeći dan koji smo proveli u Gradačcu i u Srebreniku. Što se tiče haljine, tražila sam dugu crvenu haljinu jer sam trebala biti djeveruša, međutim u tom kratkom vremenu koje sam imala, nisam uspjela da je nađem, pa sam se odlučila za običnu sivu haljinu sa efektnom ogrlicom. Kosu sam uvila sama, viklerima i nije se opustila čitav dan, preko 16 sati sam imala lokne, wow! Kako vam se sviđa?







Springfield dress
Retro shoes
Bag from Facebook page
Ebay necklace
New Yorker coat
Bracelet, ring old

You Might Also Like

4 komentari

Subscribe