My lovely bag

8.12.15


Hello my lovelies! Today I will finally show you my favorite bag of all time! I must admit that I was thinking to buy fake Valentino bag, to pay up 50 BAM (25€), and of course in the same color will also have all the other girls who buy the same bag. I change my opinion when I discovered domestic brand Lovely bag, from Tomislavgrad (Bosnia and Herzegovina) where I can order a bag of real leather, high-quality materials and in colors that I want! They start to make a bag a month from the date of payment of their account. I paid a bag with postage to Tuzla 60 BAM (30€) and it came to my address by express mail, without shipping it costs 50 BAM (25€). I got it more than a month ago but I have not had a chance to make a blog post because of my obligations. I combine it with all the possible combinations, so expect that you will see it a lot in the following posts. Usually when I get long-awaited thing, I wear it non-stop as I do not have any other, so I'm now addicted to my Lovely bag: D
I must admit that I am really proud of this brand there is in our country, this kind of quality, creativity and imagination domestic product, their site you can see here, I am really surprised and proud, because this is the great achievement of our country!
P.S. Buy Domestic :)

Ćao drage moje! Danas ću vam konačno pokazati moju omiljenu torbu svih vremena! Moram da priznam da sam razmišljala da kupim kopiju Valentino torbe, da platim kopiju 50 KM i naravno u istoj toj boji imat će i sve ostale djevojke koje kupe istu kopiju. Mišljenje sam promjenila kada sam otkrila domaći brend Lovely bag, iz Tomislavgrada (Bosna i Hercegovina) gdje mogu naručiti torbu od prave kože, kvalitetnog materijala i u bojama kakvim ja želim! Izrada torbe traje mjesec dana od dana uplaćivanja na njihov račun. Ja sam je sa poštarinom do Tuzle platila 60 KM i došla mi je na adresu brzom poštom, bez poštarine košta 50 KM. Dobila sam je prije više od mjesec dana ali nisam stigla da je slikam zbog obaveza. Kombinujem je uz sve moguće kombinacije, tako da očekujte da je viđate mnogo u slijedećim postovima. Ja inače kada dobijem dugo očekivanu stvar, nosim je bez prestanka kao da nemam nijednu drugu, tako da sam trenutno navučena na Lovely bag :D
Moram da priznam da sam zaista ponosna što ovakav brend postoji kod nas, ovakav kvalitet, kreativnost i maštovitost domaćeg proizvoda, njihovu stranicu možete pogledati ovdje, ja sam stvarno iznenađena i ponosna, jer ovo je ujedno i veliki uspjeh naše države!
p.s. Kupujmo domaće :)








Lovely bag HERE
New Yorker hat
Koton jumper HERE
Springfield shoes
Ebay necklace, sunglasses HERE
Avon rigns HERE
Coat old
No brand of jeans

You Might Also Like

2 komentari

  1. Beauty!Nice bag ;)
    kiss

    http://inspirationswithm.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Subscribe