Red with blue outfit

27.9.15


I must admit that I do not have a specific shop where I buy clothes, if I like something if it was 2 or 200 BAM, I'll buy it, if I know I'll wear it and with what I will combine it. When something is 1 BAM, and I do not like, I'm not gonna buy it, it will only take up space in the closet and it will keep the dust, and then at the end you will say to yourself that you have a lot of stuff and you have nothing to wear! This shirt I saw at a friend store, it was 7 BAM, she sells new and used clothing. I'm not a big fan of the shirts, but this one is so comfortable and beautiful that I had to have it! With this combination I think the jewelry was too much, so I do not wear it. The bag is still on sale, hurry before they sell out! What do you think?

Moram da priznam da nemam određenu radnju u kojoj kupujem, ako mi se nešto sviđa bilo to 2 ili 200 KM, ja ću kupiti ako znam da ću nositi i uz šta ću sve kombinovati. Kada je nešto 1 KM, a ne sviđa mi se, ja to neću sigurno kupiti jer će mi samo zauzimati prostor u ormaru i kupit će prašinu, i onda na kraju ćete sami sebi reći da imate puno stvari a nemate šta obući! Ovu košulju sam vidjela kod drugarice OVDJE, bila je 7 KM, ona prodaje novu i polovnu odjeću. Nisam veliki ljubitelj košulja, ali ova mi je tako udobna i lijepa da sam je morala imati! Uz ovu kombinaciju mislim da bi nakit bio suvišan, tako da ga ne nosim. Torba je još uvijek na sniženju, požurite prije nego se rasproda! Kako vam se čini?







Esprit shirt HERE
Carpisa bag HERE
Retro shoes
No brand of jeans, sunglasses

You Might Also Like

10 komentari

  1. Jako lepa kosulja , super si je iskombinovala u ovaj outfit :)

    http://fashionconfessions.blogspot.mk

    ReplyDelete
  2. Kosuljica je preslatka imam slicnu, i obozavam je. A tebi divno stoji. Stiklice su divne Asja kao i cela kombinacija <3

    ReplyDelete
  3. i love this red shoe

    new post: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/09/blue-dress.html
    Thanks

    ReplyDelete
  4. thats a beauty..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com.tr

    ReplyDelete
  5. Odlican post, kombinacija je preslatka!!
    Ako zelis posjeti moj blog, puno mi znaci <3
    http://dragabolonja.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete

Subscribe