Walking around

6.7.15


Hello everyone! For today's outfit we have again blue combination. it looks like blue is mine color for this summer. How do you like it? 

Ćao svima! Ako me pratite na Facebooku OVDJE onda znate da sam napravila nagradnu igru i da sam izvukla pobjednika, čestitam još jednom :) U pitanju su bili Eminy parfemi koje prodajem već par godina i koji za mene predstavljaju savršen poklon za dragu osobu. Gledajući razne nagradne igre meni se većina stvari ne svidi, ili mi se sviđa a boja mi ne odgovara i slično, a ovdje ste imali priliku da birate parfem koji želite. O Eminy parfemima sam pisala post OVDJE. Za danas imamo opet plavu kombinaciju, izgleda da je plava moja boja ovog ljeta:) Kako vam se čini?









Terranova skirt
New Yorker shoes
CM bracelets
H&M shirt, earrings
Ray Ban sunglasses

You Might Also Like

4 komentari

  1. The skirt looks great on you! :)

    ReplyDelete
  2. Odlican look! Mindjuse su predivne <3

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete

Subscribe