Just like a girl

11.7.15


If you follow me on Instagram HERE you already know that I started to make bracelets. I'm very excited about it, because I love and appreciate all that is hand made. All bracelets from this post I hand-made. What do you think? :) As for shoes... I know they are beautiful, but very very very unstable, they are too comfortable, excellent for standing, sitting, but not for walking for long lasting way! The problem is that the last part of the heel is very thin and then on every little bump on the road can be inverted. The heel you can seen on the last photo of this post. How do you like it?

Ako me pratite na Instagramu OVDJE, već znate da sam počela praviti narukvice. Jako sam uzbuđena oko toga, jer inače volim i cijenim sve sto je ručno pravljeno. Sve narukvice sa ovog posta sam sama napravila, možete ih naručiti preko mog Facebook profila. Kako vam se čini?:) Cvijetnu traku sam naručila još prošle godine na Facebook stranici OVDJE, međutim nikada je nisam slikala jer prošle godine nismo imali ljeta, a nekako mi ide uz jednostavne stvari, uz jednu do dvije boje, nikako uz šareno pa da budemo ko Zorica Brunclik...
Što se tiče sandala, eh...znam prelijepe su, međutim jako jako jako su nestabilne, preudobne su, odlične za stojanje, sjedenje, ali za dugovremensko hodanje nikako! Problem je što je zadnji dio pune pete jako tanak i onda na svaku malu kvrgu na cesti možete se izvrnuti (a o trotoaru u našoj državi nema potrebe da pričamo). Peta se vidi na zadnjoj slici ovog posta. Ja ih nikada ne bih prodala jer ih jako volim, ali izbjegavam hodati u njima, Ako se neka djevojka dvoumi da li da kupi slične sandale, nadam se da će pročitati ovo. Kako vam se sviđa?












Tally Weijl dress
Ebay shoes,
Headband HERE
New Yorker bag
Bracelet made by myself HERE

You Might Also Like

5 komentari

  1. Love ur heels!

    Check out my new post Here!!!

    ReplyDelete
  2. Narukvice su moja opsesija, a tvoje su definitivno vrh!
    http://christinearabela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odlican look! Cipele su mi preslatke :)
    Za narukvice-svaka cast samo napred <3

    http://www.adelaacanski.com/

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:03 AM

    Ako se ti mozes nazvati fashion blogerkom, ja sam Lady Gaga. Tvoj blog mi vise izgleda kao mjesto na koje ljudi trebaju doci da vide kako se NE treba obuci. I mislim da bi trebala prestati koristiti Google Translate. Ako ti engleski nije jaca strana, bolje da pises samo na maternjem jeziku. Just a friendly advice :)

    ReplyDelete

Subscribe