Floral pants outfit

17.6.15


Floral pants were very popular last summer, however, girls are usually combined them with white shirts. I broke the monotony and wear them with purple color. Shirt I got from my friends for my birthday a few years ago, earrings and bracelet I bought in Sweden in H&M and floral pants I bought in the market. As for shoes, I bought them at H&M, for me this was a very low heel, but very comfortable and you can stay on your feet all night. How do you like it?

Cvijetne pantole su bile jako popularne prošlo ljeto, međutim djevojke ih inače kombinuju sa bijelim košuljama, ja sam razbila monotoniju i ubacila ljubičastu boju. Košulju sam dobila od drugarica za rođendan prije par godina, minđuše i narukvicu sam kupila u Švedskoj, a cvijetne pantole sam kupila na pijaci. Što se tiče sandala, njih sam kupila u Tiffaniju (za one koje ne znaju to je radnja u Tuzli u kojoj nabavljaju H&M odjeću), za mene ovo je bila jako niska peta, međutim jako su udobne i u njima možete ostati na nogama cijelu noć. Kako vam se sviđa?









H&M shoes, bracelet, earrings
New Yorker shirt, bag
Pants from the market

You Might Also Like

7 komentari

  1. Love your outfit! The floral pants go really well with your top!

    Sarah
    https://everydayconcepts.wordpress.com

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi! I want to say that Your blog is absolutely amazing. You have brilliant sense of style and your photos are just perfect. I will read it regularly :)

      Regards, Laura from blog (click!
      ) I hope You will visit me too :)

      Delete
    2. Thank you so much, I will :)

      Delete
  3. Divan outfit! Cvijetni uzorci se mi puno svidjaju, super su za proljeće i ljeto :) I cipele sa visokim petama u kojima se može preživjeti dan/noč- nema bolje :)) Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti. xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    ReplyDelete

Subscribe